Terug naar overzicht
Ik kan je helaas niet helpen maar ik vind het wel heel mooie ringen :)
Hey Elke,Onze trouwringen komen ook uit de VS en wij hebben deze ook laten meebrengen door iemand die toevallig bij een goeie vriendin van ons op bezoek ging. Bij de douane gewoon doen alsof het je eigen ringen zijn en dat levert geen problemen op... (je moet er natuurlijk de rekening niet bij gaan steken ;-)Ivm de maat hebben wij zo'n plastiek ring sizer gekocht (intikken op etsy en je vindt ze met hopen) en hiermee onze maat opgenomen en ze passen perfect!Ik hoop dat je hier iets mee bent!gr
hey elke,Had nog nooit van ringen met hout gehoord en vindt ze wel mooi, origineel ook.Als je dingen op internet bestelt en laat opsturen, let er dan op dat achteraf de rekening voor de douanekosten nog gepresenteerd wordt... als het mogelijk is zou ik eerder opteren voor iemand die ze voor jullie van ginder meebrengt... en de tip van freyja klopt hoor, gewoon die persoon laten doen of het zijn eigen ringen zijn en vooral de rekening niet erbij steken groetjes
Hoi iedereen,jullie tips zijn bruikbaar geweest. We hebben alleszins gedurfd en hebben ze besteld.Maat hebben we via conversietabellen online.Omdat het toch nog te lang zou duren vooraleer ze gemaakt worden en dat waarschijnlijk net niet in een periode is dat die persoon in de States is, en omdat ze pakjes bij hem blijkbaar gewoon aan de deur zetten zonder er een handtekening voor te vragen, leek het ons toch maar best om ze gewoon te laten shippen naar ons thuis.We hebben wel gevraagd om ze in een neutrale verpakking te sturen zonder kenmerken van de winkel aan de buitenzijde. Dan zou het vlotter langs de douane gaan.Want ik lees hier een verhaal van een wensboom uit etsy die anderhalve maand bij de douane is blijven liggen!! Slik, zo veel tijd hebben wij niet.Spannend toch wel.groetjes
En bent/was u tevreden met de aankoop? Ging alles goed met verscheping?Wij zitten er ook over na te denken houten ringen van bentwood uit Pennsylvania te bestellen maar ben inderdaad bang voor verzending en als de ringen tegenvallen qua verwachting..
En bent u tevreden met de aankoop? Is de verscheping goed gegaan? Wij zitten er over te wikkelen om ringen van Bentwood uit Pennsylvania te bestellen maar zitten inderdaad ook mee verzending in onze maag plus dat we bang zijn dat ze tegen vallen qua uiterlijk als we ze eenmaal zien