Terug naar overzicht
Bongo bon voor een speciale activiteit (op circuit van zolder gaan rijden ofzo?) of gepersonaliseerde fles drank?Groetjes
bon favo kledij/sport winkel , speciale editie van zijn favo drank , heeft hij een hobby of collectie waar hij in spaart ? draagt hij juwelen ? een stoere armband met miss iets in gegraveerd " best man 02/06/2012 " of " de beste broer en getuige " een vriend van ons heeft van zijn vriedin zon dogtags gekregen (zovan die leger plaatjes) ook wel stoer van uit zicht en je kan er opzetten wat je wilt in een half uurtje is dat gefikst + enkel van dicht bij kun je zien wat er op staat
Hallo,Mijn broer zal ook mijn getuige zijn. Hij is ook 22 en woont ook nog thuis, ik zit dus in hetzelfde schuitje ;-) Hij kijkt wel graag films en dvd-reeksen, dan is een bon van de Fnac of Standaard boekhandel altijd wel tof. Een bongobon met avontuurlijke dingen is ook altijd fijn denk ik. Nog ideetjes: filmtickets voor cinemafanaten, I-tunes abonnement (of zoiets) of CD-bon voor muziekfanaten, bon voor een initiatie zweefvliegen, op een circuit racen,...Veel succes met de zoektocht en met jullie huwelijk uiteraard!