Terug naar overzicht
Hoi Kim,Ik ben even op je profiel gaan kijken en kwam zo ook uiteraard bij je verslagje van vorig jaar en foto's van jullie dag :-).RESPECT voor het golfke...als ik dat aan mijn verloofde laat zien :-)!Hij zou zeggen - goeie en originele keuze...hij is helemaal weg van een Golfke 2 op BBS'en...:-)!Je had trouwens een heel mooi kleedje!In elk geval, succes met de nieuwe zaak! :-)groetjesSandra
Hey Sandra,Dank je was één van onze eigen wagens . Die hebben we nu niet meer, want onze verzameling werd wat te groot. We zitten in de Volkswagen scene en organiseren dus ook al 4 jaar een eigen meeting. We hebben onze collectie een beetje ingekrimpt, maar toch nog genoeg staan hoor :).Alvast bedankt voor je reactie, en heel veel plezier op je trouwdag. groetjes,
Very nice...in je eigen auto trouwen is ook heel fijn...is bij ons ook wel plan B...ik wil toch liefst een kever of Samba bus :-).welke meeting is het? welke regio?Op den duur wordt de garage te klein é :-)!Graag gedaan ;-) en bedankt!groetjes
Vagnation in Lebbeke (Oost Vlaanderen - Tegen Dendermonde). Ja tis da hé :). Al zijn de mannen daar heel creatief in zenne :)Ja wij hebben een T2 busje en was eerst ons doel, maar het was niet op tijd af en daarom is het de g2 geworden. Wel ni zo simpel me mijn kleed, maja wa moet da moet hé.Lukt het wat met de zoektocht?groetjes,
we hebben al iemand met kevertjes en dan via via ook iemand met een samba...dus tis kwestie van is af te spreken nu en is te horen wat de prijs is...komt goed!