Nu Online
Momenteel zijn er 487 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankingske

24-5-2012 19:40:41

Hallo Bruidjes,

Op mijn teller nog maar slechts 15 dagen... nog 15 slaapeloze nachten die ik tegemoet ga...

Even een vraagje ivm bedankingen voor de familie (ouders, grootouders, getuigen); is het gepast deze pas na de trouw te geven? Want op alle trouwen die ik al heb meegemaakt is dit de dag zelf gegeven. Maar het is al zo'n drukke dag dat... ik dat gewoon liever erna zou geven. Vinden jullie dat dit kan?

Oh & zouden jullie please willen duimen voor mooi weer 9 juni?? Dan doe ik dat voor jullie ook! ;-D

Annelies
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1243

Karolien
16-6-2012
 Meld misbruik24-5-2012 20:02:07

Wij geven op de trouw wel de cadeau'tjes aan getuigen, bruidsmeisjes en ouders... Aan de ouders geven we achteraf ook een ingekaderde foto van de dag. Wij hebben wel gewoon bongo bons gekocht dus dit is wel iets makkelijk op voorhand te kopen!

Groetjes en ik hoop op goed weer, en hopelijk een week later ook :-)

An
9-6-2012
 Meld misbruik24-5-2012 20:23:24

Ik vind dat zeker kunnen en wij gaan dat ook doen. Wij voorzien sowieso voor de ouders en de getuigen een ontbijt aan huis de dag erna. De ouders krijgen daarbovenop nog een ingekaderde foto en mijn getuige een bongobon. Voor de getuige van mijn vriend zoeken we nog iets.

Ik duim trouwens ook voor goed weer op 9 juni :)

Charlotte
9-6-2012
 Meld misbruik24-5-2012 20:37:45

Voor de getuigen koop ik ook een bongo-bon! Voor de ouders op het moment zelf weet ik nog niet goed. Maar, om middernacht is het wel vadertjesdag, dus ideaal om de papa's nog eens extra in de watten te leggen!
Ik duim natuurlijk mee voor goed weer, het komt snel dichterbij!

Veel groetjes

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik25-5-2012 8:18:55

Ik heb voor mijn getuigen en mijn ouders wel een kadootje. (mijn moeder heeft met alles geholpen en bij mijn vader mogen wij samenkomen voor den trouw). Voor de vader van Johan hebben wij niets voorzien. Hij heeft dan ook to-taal niets maar dan ook niets voor onzen trouw gedaan. Vorige week kwam hij nog eens langs (was toen al weeral maanden geleden) en ineens zei hij: a ja, jullie trouw is al over 3 weken!!! Ik dacht dat ik niet goed werd.Dat van vaderkesdag vind ik wel een goei! Wij hebben nl al 2 zonen en mss kunnen zij nog iets doen voor papa. (moet ik eens over nadenken)
Iedereen krijgt idd nadien wel een mooie foto of canvas van ons.
Voor mijn moeder en zus (getuige) heb ik een bon van een koffie en wijnbar waar ze graag naartoe gaan. Voor mijn vader cadeaubons van de gemeente, voor johan zijn getuige een cadeaubon voor zijn hobby (vissen). Voor ieder dus datgene wat ze graag doen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...