TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Leen
5-5-2012
|
24-5-2012 22:03:22
ik heb heel het feest in mijn kleed rond gelopen sleep en al maar het was niet warm
|
|
Evelien
1-9-2012
|
24-5-2012 22:05:37
Dit wordt soms wel gedaan en heel vaak is het dan een kort wit kleedje dat de bruid aandoet maar ik ga het persoonlijk niet doen. De trouwjurk hoort er voor mij de hele dag en nacht bij en ik mag hem al maar 1x aandoen, dus dan wil ik hem echt wel zo lang mogelijk aanhouden ;-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Kim
22-6-2012
|
24-5-2012 22:08:15
Mijn jurk heeft ook een sleep, maar die kan via een knoop en lusje ingekort worden zodat het makkelijker is om te dansen.
Groetjes
|
|
hanne
3-9-2011
|
24-5-2012 22:14:36
Ik had mijn kort kleedje van de wettelijke trouw mee, als back up. Gezien het bij ons meer dan 30 graden was en ik me echt niet meer goed voelde van de warmte in dat lange kleed, heb ik na de openingsdans toch gewisseld en was zalig. I, zou het voorzien en dan zie je wel of je het al dan niet draagt. Het kan geen kwaad he.
Groetjes
|
|
mona
27-7-2013
|
24-5-2012 22:26:05
Ik trouw midden in de zomer en ga de hele dag voor een comfortabele frisse korte jurk. :-)
|
|
heidi
16-6-2012
|
24-5-2012 22:37:45
ik ga mijn kleed ook hele tijd aanhouden, inderdaad zoals evelien zei, je kan hem al maar 1 dag aandoen, en dan wil ik hem ook zolang mogelijk aanhouden. Ze gingen in mijn kleed ook iets zetten, zodat ik mijn sleep kan inkorten
groetjes
|
|
Katrien
23-6-2012
|
24-5-2012 22:40:09
Hey Karolien,
Ik heb mezelf deze vraag ook gesteld en na lang twijfelen heb ik toch een extra jurk gekocht. En momenteel ben ik heel blij dat ik dat back-up-kleedje heb. Reden 1: recentelijk hebben wij besloten om over 2dagen te trouwen (vrijdag 22/06 voor de wet en zaterdag 23/06 voor de kerk+groot feest); zo kan ik het korte jurkje ook dragen voor de wettelijke trouw. Reden 2: vorige week vrijdag bij mn eerste pasbeurt bleek nog maar eens dat het -behalve een oncomfortabel schuifelen met een max. bewegingsruimte van 30cm- onmogelijk dansen is met mijn jurk. Ik draag een letterlijk loodzware Maggie Sottero-jurk met een sleep van ong. 2 meter. Mocht het bovendien zo'n warme avond zijn als vandaag, dan ga ik heel blij zijn met mn korte cocktailjurk.
Deze jurk heb ik overigens gekocht bij P&C op de Meir in Antwerpen. Ze hadden daar echt de mooiste jurkjes voor geen geld. De mijne is een ivoorkleurig jurkje tot op de knie voor 150 euro, en ik heb daar ook het matching handtasje bijgekocht (was 22 euro).
Nog veel succes met de zoektocht!
Liefs, Katrien
|
|
Caroline
12-5-2012
|
25-5-2012 6:13:58
ik heb mijn kleed heel de dag aangehouden. De sleep werd 's avonds vastgeknoopt. Ik vond het heel makkelijk dansen in mijn kleed (heb het af en toe zo wat opgerold, was een aansluitend kleed, dus kon dat). Heb toen wel vans schoenen verwisseld en dat was de beste zet.
|
|
Bettina
12-5-2012
|
25-5-2012 8:06:23
wij zijn getrouwd op 12 mei en ik was blij dat het overdag 18 graden was (in volle zon). Want anders had ik het veel te warm gehad. En s'avonds had ik het echt moeilijk in mijn jurk!
Toen we de gasten ontvingen tijdens de receptie stond ik echt te zweten. Tijdens het eten heb ik mijn jurk helemaal naar omhoog gedaan (niemand zag dat met het tafellinnen) en mijn panty's uit gaan doen en mijn schoenen uitgedaan zodat ik met mijn blote voeten op die koude vloer zat. Dan pas begon ik terug een normale temperatuur te krijgen.
Ik heb mijn jurk wel de hele dag aangehouden. Tijdens het dansen werd het zelf draaglijker, raar toch want ik had het eerst zo warm ...
Mijn jurk had 6 lagen aan rokken! Dus die warmte kon nooit weg he ... Ik heb zeker geen spijt da'k geen ander kleedje mee had. Ik zou eerder spijt hebben dat ik mijn mooie jurk niet zo lang zou kunnen dragen ...
En in de winkel kunnen ze speciale lintjes en lussen in je jurk maken om je sleep op te heffen. Ik had een heel lange sleep en na de 4 eerste dansen zijn mijn mama en ik even apart gegaan en met die lintjes is heel mn sleep mooi opgeheven zodat mn jurk enkel nog over de grond hing en niet meer een sleep had. Ik kreeg toen trouwens de complimenten dat het zo mooi was ...
Alleszins, ik heb gisteren nog tegen mn man gezegd da'k blij ben da'k niet in die warmte van deze zaterdag moet trouwen. Wij hebben het heel snel warm en worden daar ziek van.
Veel succes!
|
|
ruth
15-9-2012
|
25-5-2012 10:59:14
Oh! Ik heb ook een tweede jurkje laten maken, mijn grote jurk is niet dansbaar want vrij smal, en dansen willen wij zeker doen, dus ik wissel na de receptie en buffet van jurk. Het korte kleedje is ook luchtiger en laat dansen zeker toe :)
Ik was ook ban dat m'n grote jurk vuil wordt met de sleep enzo.
|
|
ruth
15-9-2012
|
25-5-2012 10:59:22
groetjes
ruth
|
|
Karolien
16-6-2012
|
25-5-2012 17:11:29
Ik kan mijn sleep ook inkorten, maar ik trouw op 16 juni en als dit weer als nu is, dan zweet ik mij kapot! Ik ben ook iemand die makkelijk zweet en mijn kleed heeft ook een aantal lagen. Ik ga denk ik dus ook voor een back-up gaan voor als ik het echt te warm krijg.... Ik zal mijn kleed wel zo lang mogelijk aanhouden, maar dan heb ik toch iets achter de hand he. Bedankt voor de reactie's!
|
|
Lieze
1-9-2012
|
26-5-2012 10:08:50
Ik kan mijn sleep bevestigen vanachter ana m'n kleed. Voor het avondfeest zou ik wel een kleedje voorzien in geval er iets met mijn kleed gebeurt ( je weet maar nooit)
|
|
Bettina
12-5-2012
|
27-5-2012 17:55:32
een kleed vuil worden van te dansen? dan is het al te laat hoor. Het is al vuil van overdag over de grond te schuren
|
|
dorien
5-5-2012
|
29-5-2012 15:00:44
mijn kleed had achteraan een lusje zodat men (korte) sleep naar boven kon. een kleed wordt vnl vuil bij fotoshoot ... bij mij hadden ze er echt schrik voor maar ik ben door zand, in gras, ... overal op en aangelopen en het was echt nog zeer proper!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|