TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
16-6-2012
|
24-5-2012 22:40:46
hey vanessa ,
maak je nog maar niet te veel druk, misschien zijn het helemaal zorgen om niks, normaal gaat die 900 gram het ook niet meer doen :) ik was voor mijn 2de pas ook heel nerveus, maar dan meer van : oh ga ik mijn jurk nog mooi vinden enzo, en toen ze bovenkwamen met mijn jurk, kreeg ik ineens kriebels in mijn buik, en toen ze hem aandeden, was ik terug helemaal betoverd, ze hebben hem toen pas aangepast, nu moet ik 3 dagen voor mijn trouw terug, en mijn laatste pas is geweest 16 april :)
groetjes
|
|
sophie
14-7-2012
|
25-5-2012 7:36:18
Hey Vanessa,
Mag ik je een kleine tip geven? Weet je wat kan helpen om naar de wc te kunnen gaan? Als je opstaat een glas ijskoude cola drinken op je nuchtere maag! Dat helpt bij mij altijd als ik daar last van heb. Het is het proberen waard maar zoals Heidi ook al zegd zou ik me daar niet al te veel zorgen in maken hoor. Dat gaat allemaal wel in orde komen! Je zal wel zien!
Groetjes Sophie
|
|
Elli
1-6-2012
|
25-5-2012 7:39:49
Ik zou me geen zorgen maken, 900g verschil ga je echt niet zien in je kleed hoor! Wat mijn schoonmoeder doet om naar toilet te kunnen gaan is lauw water drinken en dat helpt ook! Ik heb het probleem dat ik blijf afvallen, ook niet leuk, seffes hangt het weer als een zak rond mijn lijf :( Elli
|
|
Karolien
16-6-2012
|
25-5-2012 23:11:50
Hey!
Ik had hier ook superveel stress voor omdat er tussen kleed kiezen, maten opnemen en eerste pas toch bijna een halfjaar zat. Ik had ook het gevoel dat ik verdikt was, maar ik had zelfs nog overschot! Ze hebben het nog moeten innemen! Dus ik denk wel dat ze je maten ruim nemen hoor.. Geen nood en inderdaad 900 gram is niet veel he!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|