Terug naar overzicht
Oh, een mijlpaal :-)!Bij ons kwam die er vrij snel...verloofd 11 juli 2011 dus 7 september 2011 was er snel...:-).Ik dacht toen ook amai...nog zooooo lang...maar geloof me, de tijd vliegt!!Wij zitten bijna aan de 100...Geniet van de voorbereidingen...het gaat allemaal zo snel voorbij!groetjes!
Voor ons is het ook binnen een jaar! :) Lijkt inderdaad nog zo lang weg he! Er moet nog wel veel geregeld worden, dus misschien maar goed ook :)Geniet nog van de binnen-1-jaar-trouwen-we-dag!
dank u Sandra en JokeGeniet ook nog van jullie voorbereidingen Groetjes
helaba,zal er sneller zijn dan dat je denkt, wij zijn met meer dan 365 dagen hier begonnen en zitten nu op 76 dus gaat echt wel goed vooruit.Maar geniet zeker en vast van alle voorbereidingen want de tijd vliegt snel en voor je het beseft is het de grote dag en kunnen we ervan genietengrtjs vanessa
Voor mij is het nog 6 dagen, maar ben pas aan't plannen van januari dit jaar en dat duurde voor mij al te lang :)Veel plezier nog met de voorbereidingen!!!
Je zal nog verstomd staan volgend jaar en zeggen: amai dat jaar is gevlogen!Vorig jaar in januari verloofd, 4 augustus dit jaar trouwen... Leek dus nog eeuwigheid te duren en nu ineens staan er nog maar 70 dagen op de teller :)groetjes
Mooie datum! Wij trouwen ook binnen een jaar! Veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes
Bij mij ook nog een jaartje ;-), bruidjes het aftellen in maanden kan beginnen!! Veel succes allemaal met de voorbereidingen!!Groetjes!!
Hey, bij ons ook nog een jaartje! Kijk er al ongelooflijk naar uit! Hopelijk gaat de tijd snel!
Hier ietsje minder dan een jaar al :-) Wij zijn nu een klein halfjaar verloofd en die periode is al zo snel voorbij gevolgen! De voorbereidingen zijn (tot nu toe...) allemaal superfijn om te doen. 't Is toch echt genieten he, verloofd zijn!Veel succes iedereen nog! Groetjes, Joyce.
Hier nog 409 dagen :( ..en kan ook al niet wachten! Hoop idd dat het zo snel gaat als iedereen me verzekert!Succes nog met het wachten ;)x