Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onder de 50!

25-5-2012 13:00:29
Whoehoe! Vandaag zijn we onder de 50 dagen. Alle cadeautjes voor de gasten zijn zo goed als klaar. Moeten alleen nog de kleren voor de zoon gaan halen en onze wijn en champagne. Heb gisteren het bericht gekregen dat alle kleedjes voor onze bruidkindjes passen. Nu gaan de langste 49 dagen van mijn leven aanbreken denk ik.
Pfff alles bijna klaar en dan gewoon gaan wachten. Is ook niks voor mij hihi ;-)

Was het al maar zover!

Groetjes Sophie

sophie
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 577

sven
10-8-2012
 Meld misbruik25-5-2012 13:11:22

helaba,

gaat er snel zijn en dan kan je genieten van uw mooie dag

grtjs vanessa

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik25-5-2012 13:56:07

Ja ik hoop het wel hoor. Het mag er gaan zijn hihi.

Bedankt!

Groetjes Sophie

Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik25-5-2012 17:10:13

dag Sophie,
wij trouwen dezelfde dag, maar hebben toch nog werk aan de misboekjes, de openingsdans oefenen, de menu's drukken, naar de kapster gaan enz.
En niet te vergeten: het suite-adres heel goed opruimen.
groetjes

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik25-5-2012 17:37:44

Hey Nathalie,

Onze misboekjes zijn al binnen bij de drukker. Moet natuurlijk ook nog langs de kapper en onze dans nog oefenen maar dat vind ik nog de leuke dingen om te doen en daar ben je niet echt meer elke dag de hele dag mee bezig. Laat ons vooral hopen dat we dan ook zo mooi hebben als vandaag. Niet te warm, net goed. Alvast nog veel succes met de voorbereidingen en de dag zelf.

Groetjes Sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...