TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
freyja
30-6-2012
|
25-5-2012 21:25:30
Hey Sara,
Je berichtje slaat de nagel op de kop! Je goed in je vel voelen is inderdaad veel meer/heel wat anders dan de "ideale maten" hebben.
Ik ben zelf ook niet echt mager, maar in mijn kleedje voel ik me mooi (vandaag mijn 1e pas gehad ) en dat doet inderdaad heel veel!
For what it's worth: ik kan de rest niet zien natuurlijk op je foto, maar ik vind je een heel mooi gezichtje hebben!
Maar vergis ik me, of viel je zoektocht naar een kleedje voor de burgerlijke trouw vandaag tegen? Echt spijtig, maar ik ben er zeker van dat je nog iets gaat vinden dat ze allemaal het nakijken zal geven! Ga je nog bij Lifestyle gaan kijken eigenlijk?
groetjes, Freyja
|
|
Sandra
18-5-2012
|
25-5-2012 21:43:43
Sara,
Dat heb jij ongelooflijk mooi verwoord! Ik weet ook wat het is om niet het perfecte maatje te hebben. Vroeger, tot zo'n 8 jaar geleden kwam ik met een gewone 48 niet meer toe. Inmiddels heb ik maat 40 maar heb hier hard voor moeten werken en het heeft me bijwijlen bloed, zweet en ja onnoemlijk veel tranen gekost. Nog niet perfect in sommigen hun ogen maar weet dat ik best de moeite waard ben!! Ik hoop dat iedereen die niet de moed vind om zwaar op dieet te gaan, waarbij het maar niet lukken wil of gewoon omdat ze zich zo goed voelen, zo denkt: IK BEN ... EN BEN MOOI! IK BEN DE MOEITE WAARD!!! Trouwens, hadden anders onze ventjes ons gewillen? Ik denkt het niet ;-)
Keep up the spirit, girl!!!
Grtjs, San
|
|
Gitte
14-4-2012
|
25-5-2012 21:45:58
Goh Sara,
wat een heerlijk positief bericht! Je hebt groot gelijk, het zijn niet de perfecte maten die maken of je een mooi mens bent of niet! En iedereen heeft het recht om als een prins(es) behandeld te worden, op respect en op goed en eerlijk advies om er op zijn/haar best en voordeligst uit te zien. Laat je niet doen, sta op je strepen en ergens hangt voor jou de perfecte jurk voor je burgerlijke trouw en voor eender welke andere gelegenheid. Je vindt ze wel.
liefs
|
|
Sara
6-10-2012
|
25-5-2012 21:52:33
@Freyja: ja het viel eig zeer hard tegen, de verkoopster duwde me echt in een richting die ik niet mooi vond en voor een winkel die grote maten in de vaandel draagt vind ik niet dat maat 50 hun maximum pasmaatje moet zijn. Plus als je een HELE winkel vol kleedjes ziet en je maar kunt kiezen tussen misschien max 7 modellen, die je dan niet echt kunt passen, dat vind ik fout en ze misbruikte het feit dat ik een grote maat had en dat vond ik niet kunnen. Ik sta gelukkig vrij stevig in mijn schoenen en weet verdomd goed wat bij mij past ( ik ben er nog maar een paar keer naast geweest ofzo) Ik probeer de mama mee te krijgen naar Lifestyle maar ik ga denk ik eerst nog een keertje in de gewone winkels kijken of ik niet iets vind dat past voor burgerlijke trouw. Als ik uiteindelijk iets gevonden heb ga ik zeker posten ;-)
|
|
Charlotte
9-6-2012
|
26-5-2012 7:54:21
Dat is super verwoord Sara! Ik zit ook ver van de ideale maten en begrijp dus ook volledig wat je wil zeggen. Je ziet er een prachtige meid uit, dus, je zelfvertrouwen is zeker terecht! Nog héél véél succes in je zoektocht naar een kleedje!
|
|
tine
19-5-2012
|
26-5-2012 9:19:49
Heel mooi gezegd Sara!! Ook mensen met een maatje meer mogen stralen... Of het nu hun trouwdag is, of een doordeweekse maandag... Schoonheid zit vanbinnen!! Ikzelf heb ook niet die ideale maten (46)... soms ben ik zo ontmoedigd, als ik weer eens thuis kom na een dagje shoppen, en moet vaststellen dat ik niets gevonden/gekocht heb. Voor mijn trouwdag, vorige zaterdag, ben ik naar een naaister gegaan... Zij heeft voor mij iets prachtigs gemaakt!! Ik voel(de) me er SUPER in, iedereen zei dat ik straalde... En mijn ventje vond me ook zoooo mooi!
Blijf wie je bent!!!
Je zal zéker hét kleedje vinden voor je (burgerlijke) trouw !!!!! SUCCES nog!
Tine
|
|
Saartje
29-6-2013
|
26-5-2012 11:30:00
Ik vind het ook fantastisch hoe jij dat kan verwoorden. (ook andere posts van je :)) En als je het zo goed kan verwoorden, komt het zeker wel goed!
|
|
frida
6-2-2010
|
26-5-2012 16:18:14
Jij krijgt een dikke 10 en bank voor uit!!!!!!
|
|
Sanne
11-8-2012
|
26-5-2012 17:08:05
amen to that! Nog goed dat er ook mensen zijn die het zo rechtuit durven zeggen zonder altijd te beginnen zeuren over dieten of weet ik weet :-) Ik heb mijn jurken gevonden: het is dus mogelijk en het gaat jou zeker lukken! Ik duim heel hard voor jou!!!! (Miss 48 :-D)
|
|
Sara
6-10-2012
|
26-5-2012 21:10:12
BLOOS allemaal, thanks. Ik moest het gewoon even van me afschrijven. ;-) Ik hoop echt dat ik er mensen mee help.
|
|
sofie
15-8-2023
|
|
|
Ellen
25-5-2012
|
15-6-2012 17:24:40
Volledig mee eens, als het niet was geweest da die stomme suikerziekte achter den hoek lag te loeren had ik ook niet gedieet. Ik ben zelfs bang dat ik met afvallen mijn mooie figuur kwijt ga zijn en er lik ne patattenzak ga uitzien. Echt super gezegd, maar ik had ook nie anders verwacht (Sara, gij zijt eigenlijk al van int begin da we elkaar kennen mijn idool!)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|