Terug naar overzicht
stresskip hier, begin oktober :-pik lach het allemaal weg als mensen er iets over zeggen, maar ik loop echt nu al te stressen over elk klein detail.
Hej, zelfde datum-genoot! Geen nood :), het komt vast wel snor. Bovendien, het hoeft niet 'over-done' te zijn. Het zal een mooie dag worden. Geniet van de voorbereidingen! Ik heb alvast een dagje ingepland wanneer een paar vriendinnen en zus me zullen helpen met wat decoratie in elkaar te flansen, enveloppen te schrijven enzovoort. Is ook nog leuk ook van zo eens samen te zitten en bespaart je heel wat werk.Liefs! Ellen
hihi ieder avond ga ik er mee gaan slapen en sta ik er mee op ik heb ier zeker 5 lijstjes op de comp staan en nog een paar geschreven in mijn verzamelmap . Wil gewoon door doen en zit nu wat vast nu ist wachten wat het voor uitnodigingen het worden en dan kunnen we terug verder het lijstje afvinken
en het komt allemaal goed ..nu ga ik vooral genieten van het verlengd weekend, moregn dagje werchter boutique met mijn ventje
Tot enkele weken geleden was ik ook zo. Toen was de trouw van mn zus en heb ik besefd dat de dag voorbij vliegt. Of je nu iets meer of minder geregeld hebt, of er loopt iets mis... 't maakt allemaal niet uit. Het is een dag om van te genieten!Nu werken we op't gemak verder aan de trouw en liggen onze to do-lijstjes ook voor onze neus, maar het gaat gemoedelijker nu.