Terug naar overzicht
Hey, wij hebben ook onze trouwringen daar gaan kiezen en hadden eigelijk vrij snel gekozen. Mijn vriend heeft vooral de keuze gemaakt, wat niet wil zegge dat ik nx te zeggen had :) Ik draag eerder dunne ringen en onze trouwringen zijn dik, witgoud ook met structuur en in het midden heb ik 4 steentjes. Maar had na het kiezen ook wat schrik. En gistere zijn ze geleverd en had geen min spijt dat ik die gekoze had. Ze zijn prachtig en ga ze met plezier dragen.Met mijn jurk had ik dat ook hoor.groetjes
Hey Terry,Wij hebben dit weekend onze trouwringen besteld. Wij trouwen pas in april 2013 maar we hebben ze nu al gekocht omdat ik heel wat schrik had omtrent de stijgende goudprijzen. Wij hebben geen oud goud om in te leveren dus wij moeten sowieso de volle pot betalen. Ik had het gevoel dat we over een half jaar meer zouden betalen dan als we ze nu al kochten en mijn verloofde dacht er hetzelfde over. Vandaar dat we al vroeg eraan begonnen zijn... We hebben ongeveer twee maanden verschillende stijlen en verschillende opties overlopen. We zijn wat rondgaan luisteren bij verschillende juweliers en goudsmeden en hebben aan de hand daarvan beslist welke stijl van trouwringen we graag willen hebben. We hadden uiteindelijk een paar trouwringen op het oog en hebben toen twee weken tijd genomen om te beslissen of we die zouden nemen. Aangezien ze niet uit mijn hoofd gingen en ik ze maar bleef bewonderen op een afbeelding, hebben we ze dit weekend besteld. Ik ben volledig overtuigd dat we een mooie keuze gemaakt hebben. Mijn verloofde is ook volledig dol op zijn ring en dat wil wat zeggen want in de onderzoek- en vergelijkingsfase moest ik steeds zagen om zijn aandacht te trekken en mening te horen. :) Toch vraag ik me nu soms af: Hebben we er goed aan gedaan om ze nu al te kopen? Hadden we niet beter wat langer gewacht en nog wat meer gewikt en gewogen? Hebben we de beste deal gekregen of hadden we beter ergens anders gegaan? Ambetant gevoel! Maar dan denk ik terug aan de ringen die we gekozen hebben en hoe mijn verloofde zijn ring en mijn ring bewonderde toen we ze eens gingen passen... Dan weet ik gewoon dat we de juiste keuze gemaakt hebben. Het is normaal om twijfels te hebben maar je moet maar denken dat je je redenen had om die ringen te kiezen en niet die andere... Je hebt samen de beslissing gemaakt en daar draait het uiteindelijk allemaal om! Terwijl ik toch dit bericht hier al geschreven heb: Zijn er nog andere bruidjes of gommen die vroeg hun trouwringen gekocht hebben of ben ik een té overbezorgde vroege vogel/gestresste kip? Groeten, Nellie