Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen FDO

27-5-2012 0:39:49
hallo
vandaag dus naar Izegem gereden om eens te gaan kijken bij Fede Di Oro.
was idd zoals al vele van jullie gezegd hebben te moeite.
Na het selecteren tussen de vele verschillende ringen waren we op vier verschillende uitgekomen.
Dan rustig mogen overleggen en passen en toen bleven er nog twee over waar ik het bijzonder moeilijk bij had om te kiezen.
We zijn dan rustig iets mogen gaan eten om het eens te laten bezinken en daarna onze keuze gaan maken.

maar nu begint het getwijfel opnieuw... :(
heb ik wel de juiste gekozen. waren eigenlijk twee heel verschillende modelletjes. het eerste was wit goud met zo een structuurtje in en een rijtje diamantjes in het midden. De tweede was geel goud met een klein verhoging in het midden in wit goud met voor mij dan weer diamantjes. Hier was het dan wel de bedoeling dat we ze met rood en wit goud gingen nemen.
We hebben nu uiteindelijk voor de eerste gekozen maar nu ik terug thuis ben zit ik al de hele avond met het gevoel van: hadden we de andere niet beter gekozen. Als ik ze mij nu opnieuw probeer voor te stellen lijken ze precies niet meer mooi. Mijn ventje zegt dan dat ik ni flauw moet doen da we mooie ringen hebben gekozen maar ik kan er nix aan doen. :(

Zal zeker wel over gaan eens ze hier opnieuw geleverd worden?
Met mijn trouwkleed heb ik dit ook wel een periode gehad, dit is nu wel overgegaan, allé voort moment toch :-)

Zijn er hier nog die met dit probleem zitten of hebben gezeten?

grtz

Terry
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 741

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik27-5-2012 12:36:18

Hey,
wij hebben ook onze trouwringen daar gaan kiezen en hadden eigelijk vrij snel gekozen. Mijn vriend heeft vooral de keuze gemaakt, wat niet wil zegge dat ik nx te zeggen had :) Ik draag eerder dunne ringen en onze trouwringen zijn dik, witgoud ook met structuur en in het midden heb ik 4 steentjes. Maar had na het kiezen ook wat schrik. En gistere zijn ze geleverd en had geen min spijt dat ik die gekoze had.
Ze zijn prachtig en ga ze met plezier dragen.
Met mijn jurk had ik dat ook hoor.

groetjes

Nellie
20-4-2013
 Meld misbruik27-5-2012 13:23:37

Hey Terry,

Wij hebben dit weekend onze trouwringen besteld. Wij trouwen pas in april 2013 maar we hebben ze nu al gekocht omdat ik heel wat schrik had omtrent de stijgende goudprijzen. Wij hebben geen oud goud om in te leveren dus wij moeten sowieso de volle pot betalen. Ik had het gevoel dat we over een half jaar meer zouden betalen dan als we ze nu al kochten en mijn verloofde dacht er hetzelfde over. Vandaar dat we al vroeg eraan begonnen zijn...

We hebben ongeveer twee maanden verschillende stijlen en verschillende opties overlopen. We zijn wat rondgaan luisteren bij verschillende juweliers en goudsmeden en hebben aan de hand daarvan beslist welke stijl van trouwringen we graag willen hebben. We hadden uiteindelijk een paar trouwringen op het oog en hebben toen twee weken tijd genomen om te beslissen of we die zouden nemen. Aangezien ze niet uit mijn hoofd gingen en ik ze maar bleef bewonderen op een afbeelding, hebben we ze dit weekend besteld. Ik ben volledig overtuigd dat we een mooie keuze gemaakt hebben. Mijn verloofde is ook volledig dol op zijn ring en dat wil wat zeggen want in de onderzoek- en vergelijkingsfase moest ik steeds zagen om zijn aandacht te trekken en mening te horen. :) Toch vraag ik me nu soms af: Hebben we er goed aan gedaan om ze nu al te kopen? Hadden we niet beter wat langer gewacht en nog wat meer gewikt en gewogen? Hebben we de beste deal gekregen of hadden we beter ergens anders gegaan? Ambetant gevoel! Maar dan denk ik terug aan de ringen die we gekozen hebben en hoe mijn verloofde zijn ring en mijn ring bewonderde toen we ze eens gingen passen... Dan weet ik gewoon dat we de juiste keuze gemaakt hebben. Het is normaal om twijfels te hebben maar je moet maar denken dat je je redenen had om die ringen te kiezen en niet die andere... Je hebt samen de beslissing gemaakt en daar draait het uiteindelijk allemaal om!

Terwijl ik toch dit bericht hier al geschreven heb: Zijn er nog andere bruidjes of gommen die vroeg hun trouwringen gekocht hebben of ben ik een té overbezorgde vroege vogel/gestresste kip?

Groeten,
Nellie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...