TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Moon1987
10-8-2012
|
27-5-2012 22:58:22
Dag Eveline
Deze zaak staat er om bekend absoluut geen moeite te doen om klanten op hun gemak te stellen. Het liefst willen ze dat je gewoon een kleed pakt, betaalt en opsodemietert. Een absolute aanrader is Koonings. Ze zitten wel in Nederland (maar als je van Lommel komt, is het helemaal niet zo ver). Supervriendelijke mensen die de tijd nemen om je te laten kiezen en die er ook helemaal geen probleem mee hebben als je een andere keer terugkomt omdat je nog niet kunt beslissen. Ik heb verschillende 'complexen' maar bij hen heb ik mijn droomjurk gevonden waar ik me echt helemaal zeker en gelukkig in voel!
Succes nog!
|
|
Vanessa
2-6-2012
|
28-5-2012 0:21:11
Dat is natuurlijk helemaal geen leuke ervaring. Het is juist de bedoeling dat ze je op je gemak stellen ook al heb je een maat meer ( heb zelf ook een grotere maat). Ik ben bij Linx in Leuven geweest. Enerm vriendelijke mensen. Heel behulpzaam, niets is teveel gevraagd. En ze stelden mij enorm op mijn gemak. Ze hebben er wel enkel Linea rafaelli. Ik hoop dat je volgende bezoekje wel goed meevalt!
|
|
jill
30-6-2012
|
28-5-2012 1:30:32
le chapeau in bree, mijn vriend is dan zijn kostuum gaan kiezen bij le chapeau in antwerpen.
grtjs
|
|
Nicky
1-1-2023
|
28-5-2012 9:23:27
Oei, dat is wel heel jammer. Ik ben de eerste keer ook bij Lecoq geweest, maar ik werd geholpen door Ann. Was wel vriendelijk vond ik.. Ik heb mijn kleed uiteindelijk gekocht bij Issa Moda in Hasselt. Zeer professioneel en er werd niet over mijn "te ronde vormen" gezeurd. Aanrader!
PS: Ik heb een slechte (telefonische) ervaring met Le Chapeau in Bree! Ik word nog boos als ik eraan terugdenk! Ook Linx in Hasselt zou ik vermijden!
|
|
lotte
25-8-2012
|
28-5-2012 10:13:08
precies inderdaad afhankelijk van persoon tot persoon en moment dat je daar komt! zelf had ik een negatieve ervaring met le chapeau te bree vond ik super onvriendelijk daarna bij linx in hasselt geweest en mijn kleed gekocht, ik vond dat het daar nog goed ging eigenlijk! (natuurlijk dachten we ook met momenten van alle da doe of zeg je toch niet maarja)
een hele commerce die trouwkleren!
|
|
Karolien
16-6-2012
|
28-5-2012 10:47:19
Ik heb mijn kleed bij maxim's couture in Mechelen gekocht.. Ik heb ook een grotere maat, maar ik werd er super geholpen... Diegene dat me hielp zag ook meteen wat er bij mijn figuur stond en bleef maar kleedjes halen :-) Ze liet me eerst verschillende gewoon zien zodat ze wist welke ik mooi vond en wat mijn stijl was en dan mocht ik deze allemaal passen! Zonder zuchten en morren en dan te bedenken dat ik het eerste kleed dat ik aanhad gedaan heb gekozen :-)
|
|
Brigitte
28-12-2012
|
28-5-2012 19:08:20
Hallo Eveline,
Ik heb ook een maatje meer. Ik heb eerst info op gedaan op internet. Ik heb gekozen voor creations of Leijten, deze bruidsmode gaat tot maat 62. Om te passen ben ik eerst in Eindhoven( John & An) geweest, ze waren vriendelijk maar erg opdringerig. Bij het binnen komen vertelde ik tegen een dame dat ik ideetjes kwam op doen voor een trouwjurk. Waar op de dame zei "ideetje op doen dat moet je doen op internet, daar kunnen wij u niet bij helpen. Ik schrok, maar vertelde dat ik dat gedaan had en voor creations of Leyten kom. Toen was ze vriendelijk, want ze hebben wel 3000 jurken en je kan die uiteraard niet allemaal aantrekken. Dus misschien is het wel handig voor dat je naar een andere winkel gaat, al eens kijkt wat je leuk vindt? Gekeken op de site van creations of Leijten en dan kwam ik ook bij Lecoq uit. Vlak bij de deur, dus lekker makkelijk. Ik werd vriendelijk ontvangen en geholpen. Ik heb dezelfde jurk dan in Eindhoven, maar wel 350 euro goedkoper. Ik ben in oktober 2011 gaan passen en heb mijn jurk besteld tegen juni. Maar ik heb nog tijd het is pas eind december voor mij. Maar ik kan tot nu toe geen negatieve commentaar geven van Lecoq. Ik wens je succes bij je zoektocht!!!
|
|
An
8-9-2012
|
28-5-2012 20:39:31
Ik heb 2 uur lang kleedjes gepast in Maxime's te Mechelen en er uiteindelijk niets gekocht.... Dit was voor hen helemaal geen probleem! Mijn jurk heb ik uiteindelijk gekocht bij Cermo in Turnhout, vriendelijke service en ze hebben ook iets grotere maten van jurken dan in Mechelen.
groetjes!
|
|
Leen
5-5-2012
|
28-5-2012 21:35:00
mijn had kleed kwam van lilianclaes te herentals
en daar hebben ze grote maten en redelijk wat keuze en vond ze ook heel vriendelijk
|
|
Dorina
8-9-2012
|
29-5-2012 16:50:39
Hier nog een fan van Lilian Claes in Herentals! Heel vriendelijk, veel keuze, en inderdaad een stuk met grotere maten is daar ook. Bij Lynx in Leuven was mijn vriend geweest voor zijn kostuum en daar waren ze helemaal niet vriendelijke, die verkoopster was super arrogant en wou hem ook niet laten passen wat hij zelf wou. Maar het is inderdaad gek, dat dat zo van persoon tot persoon kan verschillen. Ik heb de naaister bij Liliane Claes knalgroene bloemen op mijn wit kleed laten naaien, en toen ik dat de eerste keer zei, werd die naaister bijna zelf groen, want ze vond dat duidelijk het kleed verprutsen enzo. Maar toch heeft ze er echt veel werk ingestoken,en toen ik mijn tweede keer ging passen, had ze het echt heel mooi gedaan, met die groene bloemen. En ze was er zelf ook wel trots op toen :-)
|
|
Tina
23-6-2012
|
30-5-2012 13:25:43
Hey! ik heb mijn kleed gekocht bij Maxime's Couture in Aarschot.
Ook heel vriendelijke en behulpzame mensen. Mocht alle kleedjes passen die ik aangeduid had en heb er dan ook mijn kleed gevonden :)
Jammer dat je zo een negatieve ervaring hebt. Maar trek het je niet aan hoor! Je zal sowieso je droomjurk vinden en je zal erin stralen!!
|
|
Sarah
6-10-2012
|
31-5-2012 11:59:22
Mijn mama heeft haar trouwkleed gekocht bij couture an in aalst... Zelf was ze wel blij met het kleedje, maar niet met de service. De verkoopster daar was namelijk erg opdringerig en wou absoluut verkopen. Zelf heb ik mijn kleedje bij Le chapeau in Antwerpen gekocht. Heb daar héél veel kleedjes mogen passen met de glimlach en kregen daarna nog een lekker glaasje cava ook!
|
|
Annelies
10-6-2014
|
31-5-2012 14:14:18
hey, ik heb maat 48 en heb m'n kleed gekocht in aalst bij pierre yves, vriendelijke mensen en goede service! je moet er juist van genieten om je kleedjes te gaan passen! ik ga de mijne nu proberen verkopen, veel winkelplezier en succes!
annelies
|
|
Ellemieke
|
2-6-2012 19:52:48
Annelies,
ben je in Brussel of Aalst geweest?
E.
|
|
Annelies
10-6-2014
|
3-6-2012 9:37:31
hey ellemieke, ik ben in aalst geweest, indrukwekkende winkel! groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|