Terug naar overzicht
ik volg want daar zoeken wij ook nog steeds achter :-)
Idem hier :)
Wij geven aan de getuigen een bongobon/cadeaubox,...Aan onze ouders geven wij niets op het feest omdat er wat "strubbelingen" zijn met mijn schoonouders. Aan mijn ouders zullen we nadien iets geven.
Wij gaan vandaag foto's van ons drietjes laten trekken en de mooiste laten we uitvergroten en geven we cadeau aan de ouders.Voor de getuige hebben wij onze levensloop samen geformuleerd met bijpassende foto's van vroeger bij.Die tekst wordt voorgelezen op het feest en dan afgegeven aan de getuigen.Veel succes.Groetjes
wij maken gepersonaliseerde koekjesdozen,je kan ze volledig naar smaak laten afwerkenwww.tutje-en-kiki.com
een bongobon is een super ideemaar wanneer plannen jullie dit in? ik heb er geen flauw benul van wanneer je dit best doetgroetjes
Voor onze getuigen hadden wij geen speciaal cadeautje... Heb ook nog nooit gehoord dat dit gedaan werd voor ik hier op het forum kwam, dus wij zagen daar de reden niet van in... Voor onze ouders en grootouders hebben we nadien een fotoalbum samengesteld met de mooiste foto's van ons huwelijk zodat ze ook een leuk aandenken hebben en de dag nog eens kunnen doorlopen aan de hand van de foto's.