Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelnamen gezocht!!!

27-5-2012 22:43:53
Hallo dames,
Wij zijn nog op zoek naar een manier om de tafels in te delen.
We hadden gedacht aan films. Elke gast krijgt een cinematicket met een bepaalde film op.
Op tafel zou er dan een DVD-doosje staan met een foto van de film in, maar met onze hoofden :).
Ik vind dit een goed idee, maar ben nog niet 100% zeker.
Wie heeft er nog een goed idee?
Alle tips zijn welkom!!!
Alvast bedankt!!

Steffie
xxxxxxxxxxx

Steffie
21-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 719

Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik27-5-2012 22:58:01

Hey, inderdaad tof met die cinematickets, ik denk er ook aan dit te doen ;). Heb ook al eens een bericht gelezen hier van iemand die concerttickets aan de gasten gaf voor de verschillende favoriete groepen van het koppel. Ook een tof idee! Hangt er een beetje vanaf wat jullie gemeenschappelijke interesses zijn :)

Grit
13-7-2012
 Meld misbruik28-5-2012 0:23:22

Zo gaan wij het ook doen, dus een kei leuk idee :p

Vreni

Meld misbruik28-5-2012 0:37:19

Het hangt er natuurlijk ook wel vanaf in welke stijl je je trouw wilt hebben, maar sprookjes heb ik ook altijd een leuk idee gevonden of (maar dan zou je al maar 4 tafels moeten hebben of 4 groepen van tafels) de seizoenen. Succes ermee in ieder geval!

lotte
25-8-2012
 Meld misbruik28-5-2012 10:10:30

super leuk, ik wou ook cinematickets maar hoe maken jullie deze
via site of zelf?
is het mogelijk een voorbeeldje naar mijn mail te sturen?
lottesleurs@hotmail.com

dankje wel!

stephanie
22-6-2012
 Meld misbruik29-5-2012 13:08:07

zoiets hadden wij ook in gedachten maar wij denken eraan om op een kaartje de naam van een film te zetten dan het thema lied afspelen om aan tafel te komen en op de tafels dan de prent van de film te zetten

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...