Terug naar overzicht
http://vimeo.com/42787686
In één woord : prachtig!!
Super filmpje! Word er helemaal emo van als ik er naar kijk ;-)
Super mooi filmpje :-)
Heel knap filmpje! Ik kreeg er ook al vochtige oogjes van ;-)
Echt héél knap !!!
Zo emotioneel! Ben hier nog aant bleitten zeg :) Ben je ook een juf mss? Ik zag de snoepjes, en de kindjes...
Heel mooi filmpje!
Een super mooi filmpje!!! Heb er een paar keer een traantje moeten bij weg pinken. Mag ik trouwens even vragen waar jullie je foto's hebben laten maken? Was dat in het Begijnhof in Mechelen? Groetjes Sophie
mercikes allemaal. . nee ik ben geen juf dat waren allemaal kindjes van vrienden en familie. fotos zijn getrokken in begijnhof in lier.
Dat was daar echt wel mooi zo te zien. Een tip voor ons misschien, we zijn er nog niet helemaal uit en het wordt wel tijd. Groetjes Sophie
leuk!en die jurk...ik blijf ze echt prachtig vinden!!geniet nog maar lang na...!groetjes!
Prachtig!! Ik verlang al naar onze trouw!! En door jou filmtje hebben we onze openingsdans gevonden!! Nothing els matters...Riep zoveel emoties bij mij op,dat het gewoon dat moet worden :)Geniet van jullie leventje als man en vrouw! Nog veel geluk samen
Super mooi Natje! Heb een traantje gelaten! En echt een prachtig kleed ;) xx
Suuuupermooi filmpje! Wij werken ook samen met Jef en Freddy :)Dikke proficiat en geniet nog maar goed na!Liefs,Nathalie
geweldig mooi!!! zelfs ik kreeg er traantjes van in mijn ogen :-) en nu verlang ik nog meer naar onze dag! en wat een prachtig kleed ***wow***nog heeeeel veel geluk samen!
Amaai, super mooi filmpje, met prachtige muziek.Jullie straalden en zien er echt gelukkig uit. Wat mij opvalt aan het filmpje van Freddy isdat hij bijna alles op ritme van de toegevoegde muziek knipt. Zelfs het dansen monteert hij door korte en vele beeldwisselingen op ritme van de originele dj muziek.Zoiets had ik nog niet gezien. Knap! Zat in de prijs van 500 eoro wel alles inbegrpen?Ik wens je nog vele gelukkige huwelijksjaren
mooi filmke! bij ons was het precies wel iets leuker dat we eerst felicitaties ontvingen van iedereen die er was en we konden nadien op het gemakje iets drinken :) op het gemeentehuis. begijnhof in lier is ook meteen herkenbaar!
Hey,Heel erg gefeliciteerd.Veel groetjes En heel veel geluk samen.Super met je haar los.. is heel mooi...Ellen
Heel mooi filmpjePrachtige jurk ook, en ik vind je halsketting en oorringen heel mooi,waar heb je deze gekocht? Het is precies datgene waar ik naar op zoek ben.groetjes,
Leuk filmpje... ook wij hebben Freddy geboekt voor ons huwelijk en hadden al een paar keer commentaar gelezen dat hij TE aanwezig was... Nu heb ik daar zelf een hekel aan wanneer mensen overduidelijk aanwezig zijn. Hebben jullie hier last van gehad?
@sarah helemaal niet je hebt het niet door dat ze u filmen , je kunt helemaal u eigen zijn en u eigen ding doe. de eerste 10 min voelen miss onwennig met een camera in de buurt maar daarna heb je het niet door dat ze aan filmen zijn. freddy filmt heel discreet je hebt zelf niet door dat hij er is. en heb niemand van mijn gasten horen klagen. integendeel er zijn er veel aan mij komen vragen als de film af is mag ik hem dan zien want volgens mij moet hij echt de moeite zijn. je zult het u niet beklagen meid want resultaat is echt prachtig !! mercikes bruidjes voor jullie lieve reacties allemaal