Terug naar overzicht
Er bestaat een manier om het met een gewone nietjesmachine te doen: je legt het boekje open en onder de plaats waar het nietje komt leg je een gom. Je drukt het nietje door de blaadjes in de gom, en dan kan je de uiteinden van de nietjes dichtplooien. Een beetje werk, maar je hebt wel een mooi resultaat. Succes.
Hallo Elke,Je kan zo'n groter nietmachine misschien ook in de AVA of Veritas kopen, ik weet dat ze er zijn maar niet exact waar.Anders kan je iemand van het werk vragen? Meestal zijn die daar aanwezig dat je die even kunt lenen?Groetjes Mireille01-09-2006
Hey,wij hebben zo een nietmachine gekocht waarmee het kan.van welke regio ben je?groetjes,Daisy02/09/06
Hey,Met dat nietmachine kan ik u niet helpen, maar je kan het mischien gewoon met een lintje vastbinden (heb ik al vaak gezien). Gewoon een lintje in de vouw doen ofwel gaatjes maken met perforator en dan daar een lintje door.Groetjes, Sissi
hallo elkede allersimpelste oplossing is voor een 2e nietmachine zorgen. dan doe je zo alletwee open en van de ene gebruik je de nietende bovenkant en van de ander gebruik je de 'omvouwende' onderkant.simpel he!zo deden wij dat altijd in de jeugdbeweginggroetjesbirgit02.12.06
Heykes!Hadden hetzelfde probleem en ik heb via mijn werk zo'n nietjesmachine kunnen bestellen met extra lange arm en da ging echt wel supergemakkelijk.Als je wil, mag je het lenen of overkopen hoor! Neem gerust contact op: davidstalpaert@telenet.beGroetjesWendyReeds 51 dagen getrouwd (wat vliegt de tijd....)