Terug naar overzicht
Weten ze dat ze verwacht worden om iets te orgniseren?
Ik zou ook eerst nog eens polsen bij jullie getuigen, en eerlijk zeggen dat jullie dit graag nog zouden willen! Ik heb dit van in het begin heel duidelijk gemaakt dat ik absoluut een vrijgezellen wil :-) Groetjes
Ik vind het zo raar om dat te doen. Wat zeggen jullie dan? Wij zijn benieuwd naar onze vrijgezellen?Groetjes
hey vicky ik ken het wij trouwen een dag eerder, en wij hebben tot nu toe ook nog niks gehoord of opgemerkt. dus ik laat het maar zo. en als ik er dat via een omweg over beging krijg ik er ook geen antwoord op of begind ze over wat anders dus als ze nog wat willen doen mogen ze nu toch echt wel opschieten.gr francis
Hey VickyIk zat met hetzelfde probleem. Ik heb toen gewoon eens laten vallen dat ik dat graag zou hebben en toen kwam de aap uit de mouw. Bleek dat mijn getuige niet wist dat dat in haar "taakomschrijving" zat.Ik zou er dus gewoon eens over praten of misschien via andere personen de hint geven aan jullie getuigen.Groetjes
hey,hier ook zelfde probleem, trouw over 18 dagen, en nog steeds niks :)ach dan laat ik het zo maar,wou ook eerst zelf heft in handen nemen,maar ga het gewoon zo laten,ga ik wel een romantisch dineren met mijne toekomstige :Dis misschien nog beter dan vrijgezellen :Dgroetjes
Hoi,Bij mij is het nog wel veel langer wachten, maar ik denk dat ik ook geen vrijgezellen zal krijgen. Mijn broer is mijn getuige en ik zie hem echt geen vrijgezellen organiseren...Ergens zou ik dat wel jammer vinden, maar zoals Heidi al zegt, eens goed gaan eten met de toekomstige kan ook super zijn :-)Vicky, als je echt wil weten of ze iets van plan zijn of niet, zou ik er toch eens iets over laten vallen. Of je ergens een bepaalde datum moet vrijhouden ofzo...Groetjes
Hey,Ik denk niet dat het altijd de getuige is die organiseert...heb er zelf nl al 3 georganiseerd als gewone 'vriendin'...Ik heb nu wel duidelijk tegen mijn eigen getuige gezegd (die ook mijn beste vriendin is) dat zij verantwoordelijk is voor mijn vrijgezelle, samen met nog een andere vriendin...Benieuwd wat ze er van zullen maken :-)...Dus Vicky, misschien gewoon nog eens vragen of er nog iets komt? :-)groetjes!
Bij wordt mijn vrijgezelleavond ook niet georganiseerd door mijn getuige( mijn stiefvader) maar door 2 van mijn toekomstige schoonzussen.Misschien eens een subtiele hint geven dat een vrijgezelleavond je leuk lijkt?
Mijn verloofde zou ook geen vrijgezellen hebben hij heeft nu eenmaal niet echt van die supergoede vrienden (wel veel collega's en familie,etc) Hij wilde ook geen groots ding met veel volk dus heb ik zijn vrijgezellen zelf georganiseerd. We zullen iets voor de trouw in Londen zijn en ik heb een etentje geboekt in de Oxo-tower gezellig met ons en daarna gaan we een professionele cocktail drinken in hun bar (veel te duur eigenlijk maar swat voor ene keer omdat hij er de laatste tijd zo mee bezig is: dat cocktails maken en zo). Daarna denk ik dat ik ga zorgen voor een uitgebreidde massage of zo. In ieder geval een leuke avond voor hem die dan officieel te boek gaat als zijn vrijgezellen :-) Moest ik wel een man hebben die dat ec ht zou willen en er komt niets van dan zou ik het ook durven organiseren (maar dan zelf niet aanwezig zijn).
Als je er zelf nooit iets over gezegd hebt, dan is het logisch dat je er nog niks van gehoord hebt, want het is inderdaad niet standaard dat de getuige de vrijgezellen organiseert... Dus gewoon even vragen aan jullie getuigen of zij de organisatie van de vrijgezellen op zich willen nemen......