Terug naar overzicht
Hey, wij zijn van Stekene Erik weet niet meteen zoiets zijn. Máar ik hou mijn ogen open en laat je iets weten wanneer ik iets vind? Misschien denken aan een feesttent huren? Groetjes*
Ik volg graag mee mits ik ook van die regio ben een op zoek ben naar een schuur :) wel voor juli 2013 :)
Hoi Kimberley, Ik krijg volgende week een adresje van iemand :) De walhoek in Sint-Niklaas heb ik ook al gecontacteerd.
Nathalie bedankt! Ik ga ze zeker ook is bekijken!
Overzicht van wat ik al gevonden heb (ook andere provincies)Allemaal schuren :De walhoek (sint-niklaas) (schuur) , capaciteit 70 pers, drank af te nemen. Hof Van Coolhem (tiendenschuur in puurs)Naar het schijnt in moerbeke-waas, een hoeve te huren voor feesten via de feestarchitect, capaciteit 70 pers. (privé, dus via de feestarchitect boeken)kasteelhoeve in outrijveDe Meiseniersschuur gelegen te LennikHet notelaarshof ( nabij merchtem)Hoeve renwa in Horpmaal - HeersDe hezehoef in olenDe pottemaecker in meetkerkehof te puttens in ledeau domain de jarieu - arc wattripont de architect Sint-Martens-Lennik bauwelhoeve in bouwelafspanning de moor in ranst klokhof loppem in loppem (brugge)heerlijkheid van herrem (knap!) bij kortrijk wevelgem Unieke locaties:Buurthuis (in moerbeke-waas) oude gemeenteschool met een uniek gebinte binnenin en maar 150 euro huur! (wel drank af te nemen)tschalienhuys in temse (boerderij)de oude maalderij in hamme (oude brouwerij)koetshuis van kasttel van wippelgem (via gemeente)CC meulestede (oud herenhuis , 300 euro voor de theaterzaal, echt knap)park van beervelde outfort - hoboken (een oud fort)theadrome in wilrijkfort 4 in mortsel via gemeente
Hey, Wij hebben ons locatie waarschijnlijk gevonden. Een oude schuur in Sint-Niklaas :D Vanaf Februari weten we meer, want alles is in renovatie op het moment. :D Jippie!
Nathalie, welke locatie heb je uiteindelijk genomen? Wij zijn op zoek naar iets gelijkaardigs in de zelfde buurt.
Nathalie, heb je lijstje met veel aandacht gelezen! En ben eigenlijk - net als Niels - benieuwd naar wat het nu geworden is?
Ik ben zelf ook op zoek naar de locatie aangezien wij ook op zoek zijn!
Stefan, ons huwelijk is 'door een overlijden" uitgesteld geweest. Wij gaan nu volgend jaar trouwen. 16 juli voor de gemeente en op 24 juli in frankrijk voor een kerkje met een trouwfeest op een binnenkoer van een chambre dhotes.
Nathalie, Mag ik vragen waar oorspronkelijk die schuur was in Sint-Niklaas?Heerlijk, trouwen in het buitenland! Zou ik ook wel willen :)Groetjes!