Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 100 dagen tot onze W-Day!!!

29-5-2012 8:38:18
Goeiemorgen allemaal!

Als ik aan deze post begin staat de teller op 100 dagen 15 uur en 25 minuten...
Ik vind die 100 dagen toch een mijlpaal...alsof het aftellen nu écht kan beginnen :-).

Op de planning voor de maand juni staat:
- uitnodigingen afhalen bij de drukker (zijn klaar, ik heb ze donderdag!)
- enveloppen schrijven en uitnodigingen versturen
- kleedjesjacht voor vriendin van de getuige van mijn aanstaande
- hapjesproef bij de traiteur

De tijd vliegt...dus die 100 dagen zullen snel voorbij zijn!!!

groetjes

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 689

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik29-5-2012 9:18:56

Leuk hé, bij ons ondertussen nog 93 dagen! Onze uitnodigingen zijn vrijdag besteld, ergens online, ik vraag mij af wanneer we ze zullen hebben Ik keek er zo naar uit om enveloppen te schrijven, maar voorlopig ben ik ziek en heb ik nergens zin in.

Wij gaan volgende week ons menu gaan bespreken met de zaal en ook nog eens terug met de kleren van mijn verloofde om ze defenitief te laten aanpassen

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-5-2012 9:22:24

Die enveloppen is nog een heel werkje denk ik...ik ga er toch deze week aan beginnen :-)!

Spannend...ik vind dat het aftellen echt goed vooruit gaat...onze weekends tot 7 september staan bijna allemaal vol dus de tijd zal vliegen!

Veel beterschap en geniet nog van de voorbereidingen é ;)!

groetjes

Jill
9-3-2012
 Meld misbruik29-5-2012 9:45:54

Eens die 100 er staat, vliegt het echt voorbij!

Ik zou zeggen... Geniet ervan! Want ik vond het zo jammer dat ik niets meer te regelen had na de trouw...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-5-2012 9:52:57

Ik denk daar nu soms al aan...wat ik ga doen na de trouw ;-) ga mij vervelen dan :-) hihi...
Het is wel een heel leuke periode ja, die voorbereidingen...speciaal :-) en vooral aftellen naar 1 grote dag die ook voorbij zal vliegen...

groetjes!

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik29-5-2012 10:22:07

Hey Sandra
Bij ons staan er nog 31 dagen op de teller en ik herinner me nog heel goed die 100 :-) Dat aftellen gaat vanaf nu enorm snel! Voor je het weet is he zover, dus geniet maar van alle voorbereidingen!

Groetjes
Melissa

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik29-5-2012 11:08:10

Dank u, onze weekend staan ook behoorlijk vol! En in juli gaan wij nog 2 weken op reis ook, dus de tijd zal inderdaad vliegen. De enveloppen zullen een groot werkje worden, heb dat ook al willen zien Met dat recht schrijven enzo.

Ik ben ook nog vergeten zeggen dat we 22 juni mogen gaan kijken hoe onze ringen gemaakt worden.

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik29-5-2012 12:15:40

Hallo

Bij ons nog 101 dagen op de teller :-)

Onze enveloppen zijn sinds dit weekend allemaal geschreven, idd een groot werk!
De voorbereidingen zijn echt leuk hé!

Groetjes.

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik29-5-2012 12:19:53

Super!!!

Nu komt het echt dichtbij hé ;-).

Wij wachten momenteel nog op de proefdruk van de uitnodigingen dus jullie zitten goed op schema! ;-)

Groetjes en geniet ervan!

Evelien

Jessica
7-9-2012
 Meld misbruik29-5-2012 12:22:46

Oei, bij ons ook 100 dagen. En de uitnodigingen zijn nog maar in proefontwerp :( Wil dus zeggen dat we de echte versie nog moeten maken, nog drukproef, alles bestellen en dan pas enveloppen schrijven en opsturen. Wij zouden ze maar de eerste week van juli opsturen of is dat te laat?

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik29-5-2012 12:53:38

Bij ons nog 108!!
onze proefdruk via vista print kwam vorige week binnen. zéér tevreden over het resultaat, dus juni wordt definitieve gastlijst opstellen en uitnodigingen definitief bestellen.
De enveloppen schrijf ik niet. Ik druk de adressen af op etiketten, via een mailmergetoepassing in Word. Superhandig, snel en netjes.
Woensdag de pas van het kostuum van mijn papa, daarna kunnen de andere suitemannen hun afspraak beginnen maken voor hun pas.
De juweeltjes van de bruidsmeisjes en mijn tiara zijn vorige week ook toegekomen. Besteld via een webshop op ebay, hier op het forum ook gevonden. zeer tevreden, binnen de week was alles thuisgeleverd. Ik ging mijn tiara kopen in de winkel waar ik mijn jurk koop, maar 89 euro vond ik dan toch teveel dus heb ik de tiara afgezegd bij mijn laatste pas. Ik heb nu voor 42 euro een bijna zelfde tiara, en 2 setjes van een ketting met passende oorbellen voor mijn bijna-man zijn dochters. Ik neem ze mee bij mijn laatste pas en als dat goed meevalt, bestel ik het setje gewoon nog eens voor mezelf!
verder in juni op de planning: trouwring kiezen voor mijn verloofde. die gaat voor een stalen ring.
Afspreken met kennis om bruidswagen te bespreken.
voorschot betalen voor onze lunchplaats met de suite (40 personen!!)
afspreken met onze rent-a-priest, zodat ik kan beginnen met de ceremonie!

aan allen nog een leuke voorbereidingstijd gewenst!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-5-2012 13:10:17

@ Evelien: ja, de getuige van mijn verloofde is onze ontwerper...werkt ook in de grafische sector dus connecties bij de drukker...dan gaat het allemaal heel snel :-) zeker bij een kleinere oplage...maar jullie hebben ook nog tijd é ;-)!

@Jessica: ik zou de uitnodigingen graag tegen 15 juni versturen, gasten voor 1 aug laten bevestigen...dat is ongeveer anderhalve maand...maar met het bouwverlof in juli enz...ben bang dat mensen gaan vergeten om te bevestigen!

@Vicky: ik heb er ook al aan gedacht...etiketten!...al dat schrijfwerk :-)
On line kan je echt spullen veel goedkoper vinden...in de bruidswinkel kost alles meer...heb het ondervonden met mijn hoepelrok, ook besteld in de winkel en on line minder dan de helft van de prijs...maar ja, too late!
Veel succes nog met voorbereiden!!

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik29-5-2012 16:46:09

Spannend :)!.. Vanaf dan gaat het echt snel vind ik.. Geniet er nog van!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik29-5-2012 19:12:53

Joehoe,nu kan idd het echte aftellen wel beginnen hé!! Geniet nog van alle voorbereidingen

Groetjes,
Nancy

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-5-2012 19:48:23

dank u dames!
nu kan het aftellen écht beginnen ja!!! :-)

groetjes!!

penny
7-9-2012
 Meld misbruik29-5-2012 22:58:15

Hallo Sandra, Kriebels in de buik! Bij ons nog 100.....:-) En eigenlijk nog heel wat te doen, maar met heel veel plezier! Geniet er nog van...

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik30-5-2012 23:25:35

Nu staan er nog maar 99 (bijna 98) dagen op de teller! Wij hebben 2 weken zonder internet gezeten en ik had echt niet gedacht onder de honderd te zitten :D. Bij ons zijn bijna alle uitnodigingen de duur uit, de meeste hebben we persoonlijk gebracht de rest heb ik met mijn schoonfamilie meegegeven om uit te delen. De meeste hebben trouwens ook al bevestigd dat ze gaan komen!! Nu komen al die kleine prulletjes en details eraan maar die zijn ook even leuk. Vanaf dit weekend krijgen we de sleutel van ons huisje dus de tijd zal wel voorbij vliegen! Als ik erbij stil sta, ik ga gewoon trouwen! Dat klinkt zo onwaar, maar over 3 maanden is het wel al zover :D

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik31-5-2012 8:12:58

Vanavond brengt mijn verloofde onze uitnodigingen mee (zijn getuige heeft ze ontworpen en ook afgehaald bij de drukker) ik ben dus heeeeeeel benieuwd om ze in het echt te zien!!
Dus vanaf volgende week kan ik enveloppen beginnen schrijven en uitdelen...benieuwd naar de reacties!

Ik had echt zo een euforisch gevoel bij de aangifte op het gemeentehuis, heb heel de avond tegen mijn verloofde zitten roepen: ik ga trouwen met jou! ik ga trouwen met mijn liefje!
Hihi...nu het zo kortbij komt, is het allemaal ineens dubbel zo écht...spannend!!

Geniet nog van de voorbereidingen é!

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...