Terug naar overzicht
Hoi Els,als je een beetje handig bent kan je het misschien zelf maken, spring eens binnen bij Veritas voor een mooi lint en een bloem, of bij Blokker of Casa....Dan naai of plak je de bloem op het lint. Volgens mij even mooi maar vele goedkoper. Of eens binnenspringen in die van die fantasiejuwelenwinkels of eens rondkijken bij HM en Zara
Wij hebben onze trouwringen laten maken door een jonge ontwerpster: astrid emmers. Het viel zo goed mee, dat mijn ketting en oorbellen en de oorbellen van m'n moeder ook door haar gemaakt zijn. Kijk maar even op haar website: astridemmers.beVeel succes, voor mij begint het te korten ! (14.08.04)Anneke
Sorry, het emailadres van astrid emmers is astridemmers.com
Toevallig ben ik gisteren bij de beste vriendin van mijn schoonzus langsgeweest die zelf juwelen maakt. Ze zal voor mijn trouw een 4-tal juweeltjes maken en dan mag ik er het beste uit kiezen. En, toeval of niet, er zat er eentje tussen met een bloem aan een koordje! De juweeltjes worden gemaakt van pareltjes en Swarovski-steentjes. De prijzen variëren van het aantal pareltjes en rijen, maar zijn zeker niet overdreven duur. De gemiddelde prijs bedraagt ongeveer 30 euro. Als je geïnteresserd bent kan ik je haar nummer wel bezorgen!Groetjes, Veerle