Terug naar overzicht
ziet er redelijk uit, alleen lijkt mij 1uurtje voor een fotoshoot wel kort eigenlijk
Ik zou de mis zeker niet later zetten, want het is nu al een vol schema en anders begint het diner en dansfeest inderdaad wel laat... Ik zou de receptie gewoon zo laten met ook de mensen die wel blijven er al bij.
In plaats van de mis later te zetten, zou ik ze eerder een uurtje vroeger zetten... Jullie dag zit echt wel al heel vol en een uurtje voor de foto's is zowieso al heel kort, dus ik zou net een beetje meer tijd nemen voor alles in plaats van het nog dichter op elkaar te proppen...
Wij trouwen om 10u30 voor de wet en om 15u00 voor de kerk. Receptie start om 17u30. Wij hebben dus een heel groot gat tussen de burgerlijke en kerkelijke trouw. Wij hebben onze fotoshoot daartussen en de suite gaat naar het huis van mijn schoonouders waar ze even zichzelf moeten bezighouden. Onze suite kennende zal dat wel niet veel problemen opleveren :)Ik heb hier al veel gelezen dat de fotoshoot soms wel twee uur in beslag kan nemen (inclusief reistijd dan), dus ik zou daar toch meer tijd voor voorzien. Wij voorzien een receptie van een uurtje voor de gasten die naar het avondfeest mogen komen. Dit zijn er 34. Wij hebben als eerste gedaan met eten, dus de rest van het gezelschap is nog aan het eten als wij de rest van het gevolg gaan ontvangen.