Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van 25 en 26 mei!

29-5-2012 12:25:37
Beste bruidjes,

Ik heb hier bijna dagelijks het forum verslonden de laatste maanden en nu is het mijn beurt om hier een verslagje achter te laten.
Op 25 mei zijn we voor de wet getrouwd. Op het gemakje aangekleed (vandaag nog geen trouwkleed, enkel een deftige broek, tuniek en vestje en ventje een linnen kostuum) en tegen 11u naar het districtshuis in Wilrijk gegaan. De districtsvoorzitter (ik dacht toch dat dat de titel was) heeft ons daar getrouwd en heeft de plechtigheid toch een half uurtje gerokken met wat chinese dierenriemzaken ed. Het was best gezellig en iets uitgebreider dan enkel het zetten van de handtekening.
Nadien gezellig met familie en getuigen iets gaan eten op een terrasje. Na het etentje zijn we de zaal nog gaan klaar zetten. Onze traiteur was ook mooi op tijd met het leveren van tafels, stoelen, tafelkleedjes, ...

Die avond ben ik met ons zoontje bij mijn ouders gaan slapen. Jammer genoeg lag ik samen met hem in 1 kamer en heeft hij me om half drie wakker gemaakt. En niet meer in slaap geraken he (hij wel, ikke niet)!
Lekker ontbijtje gekregen van ma en pa en om 9 u was Eefje daar om mijn make-up en haar te doen. Hierover was ik heel content! Mijn make up (draag ik anders nooit) was heel naturel maar gaf net dat ietsje meer. Mijn haar is tot de dag erna (zelfs na een nachtje slapen) in de plooi gebleven.
Iets voor elf belde mijn ventje: 'mag ik al komen, wij zijn wat vroeg'. Maar had mijn kleed nog niet aan. Gelukkig was dat geen ingewikkelde affaire en tien minuutjes later was hij daar. Hij zag er echt mooi uit in zijn grijs kostuum en had een mooi boeketje bij van witte rozen en callas!
Dan nog eventjes geaperitiefd bij mijn ouders in de tuin en een sandwichke gegeten. Tegen 12 u vertrokken er al enkele (schoon)zussen naar de plaats van de viering om te checken of alles daar in orde was. Tegen half 1 vertrokken wij met onze chauffeur (mijn beste vriend) richting De Notelaar in Hingene, waar onze viering in de tuin doorging. Gelukkig was het prachtig zomerweer!
Toen de gasten gearriveerd waren, mocht ik met pa en chauffeur naar binnen rijden. Het zag er allemaal echt mooi uit. De mensen van De Notelaar hadden de receptietafels mooi aangekleed, de stoelen stonden mooi in twee blokken met daartussen een middengang met rode loper, ... precies een sprookje!
Onze viering was heel plezant: ouders, zussen en vrienden kwamen een woordje over ons spreken. Het ene was ontroerend, het andere supergrappig (o.a. mijn vader die een boodschap van ons zoontje overbracht in brabbeltaal). Mijn ventje zijn achternicht heeft een prachtige stem en heeft supermooi gezongen! En toen eindelijk de ringen uitwisselen. Ikke blij dat ik deze vanaf nu dagelijks mag dragen.
Na de viering was er nog een drankje voorzien en was het echt wel gezellig daar in de tuin. Het enige jammere is dat we geen (geposeerde) foto's gaan hebben met de bruidskindjes want het was zo warm dat de twee jongsten in slaap gevallen zijn. Maar ze hebben het wel supergoed gedaan. De twee oudsten moesten ons zoontje naar voor brengen in de bolderkar en dat is allemaal prima verlopen. Echt superschattig!
Daarna fotoshoot met onze fotograaf. Dat verliep allemaal heel gemoedelijk. Stilaan begonnen mijn voeten echter wel pijn te doen. Na de fotoshoot had mijn ventje een picknick voorzien. Eindelijk even zitten en niet meer op die voeten staan! Ook mijn ventje begon wat zeer te krijgen. Lang leve de noodkit met pleisters e.d. :)
Half uurtje later en zonder rammelende maag zijn we vertrokken richting onze zaal. Die zag er helemaal aangekleed met bloemetjes, theelichtjes en hapjes op de tafels heel mooi uit. Ik had nog enkele zaken willen afstemmen met onze traiteur (o.a. wanneer juist de taart binnengereden moest worden), maar de baas was blijkbaar niet aanwezig. Vond ik wel wat jammer, vooral omdat hij ons daarover niet geïnformeerd had.
Rond 8u kwamen de eerste gasten aan. Eerst was er een receptie voorzien, nadien dessertbuffet en als late night snack frietjes en tomatensoep met balletjes. Ik had de indruk dat de traiteur wat onderbemand was. De hapjes op de receptie waren heel lekker, maar om 11u waren we nog steeds bezig met receptie! Mensen begonnen te draaien aan de tafeltjes, DJ wou erin vliegen (en ik ook!), .... een vriendin van mij was zich aant klaarmaken om te vertrekken omdat ze dacht dat het bleef bij de receptie. Heb dan traiteur een beetje achter de veren gezeten. Ze hebben de taart dan binnen gereden (maar de rest van het buffet was nog niet klaar). We hebben ze aangesneden en dan tegen de DJ gezegd dat hij de openingsdans mocht starten (want men kon toch nog niet aanschuiven aan het dessertbuffet want er stond nog niets). Dus dansje gedaan met het ventje, het eerste (met publiek) van onze relatie (!) op 'thank you for loving me' van Bon Jovi. Hoewel hij geen danser is, heeft hij dat toch heel goed gedaan.
Uiteindelijk was het dessertbuffet klaar en het zag er allemaal superlekker uit! En ook het dansfeest begon op gang te komen.
Nog een akkefietje: de brouwer had ons geadviseerd ivm de hoeveelheid drank voor ons dansfeest. Tegen 11u was het bruiswater al op!!! Iets later het bier en nog iets later de cola en cola light..... Dat zou toch niet mogen he!!
Gelukkig had de moeder van mijn beste vriend net 24l bruiswater gekocht en een massa blikjes cola. Die dus snel snel laten komen (ze woont gelukkig achter de hoek). Extra bier hebben we even geleend van de scouts. Je kan niet geloven hoe content ik was dat we dat nog in orde gekregen hebben!!
Tegen half 2 was de meerderheid van het volk naar huis. Het was leuk geweest, maar ik vond dat toch vroeg. Nu ja anderzijds, alle vrienden hebben tegenwoordig kinders die er natuurlijk 's morgens vroeg staan... Maar ik was wel content dat ik naar mijn bedje kon. Thuis eerst nog een voetbadje genomen en voetmassage gekregen en dan slapen... mm dat kan toch deugd doen!

Dus al bij al, prachtige dag(en) gehad!

Hierbij nog wat info:

mijn kleed: was van Just For You, gehaald bij Boutique Couture in St Niklaas: heel betaalbaar, heel vriendelijke dame, supergoed geholpen. Ook een dikke merci aan naaister Sylvia om mijn kleed vier dagen voor de trouw nog aan te passen! (ben 4 maand zwanger en plots, op een week tijd, spande mijn kleed enorm).
schoenen: Tamaris, besteld via Brandos (internet)

kleding ventje: kostuum a la carte van E5-mode.
schoenen: Hugo Boss, besteld via OModa (internet)

bruidsboeket: bloemen Beukeleers te Aartselaar. Heel mooi gedaan. Het was heel warm en toch staat mijn boeket hier drie dagen later nog altijd te schitteren!

kapsel en make-up: Eefje van nunustyle: heel content van!

fotograaf: Robby Bolleyn: stelt je echt op je gemak bij het trekken van de foto's. Heb ze zelf nog niet gezien, maar heb er het volste vertrouwen in. De foto's van onze verlovingsshoot waren echt supermooi!

hier op het forum ideetje opgepikt: de enveloppendoos, besteld bij Tutje en Kiki. Mooi aandenken aan onze dag en alle herinneringen kunnen erin

ringen: Wim Meeussen, ben er nog steeds verliefd op (op de ringen he)

locatie viering: De Notelaar in Hingene

locatie feest: Sint Stanislascollege, Berchem

traiteur: Pasko uit Dessel. Correcte mens om mee af te spreken, was altijd tijdig aanwezig. Voorziet ook alles van borden, glazen, ... Heeft een heel tof concept 'huwelijksfuif'. Op het eten was niets aan te merken, was allemaal heel lekker en zag er mooi gepresenteerd uit! We hadden enkel wat beter moeten afspreken ivm van wanneer tot wanneer de receptie zou duren e.d.

DJ: DJ Benny van DJ Bartjes Team: heel content van. Ons feest heeft niet tot in de vroege uurtjes geduurd, maar onze DJ heeft zeker goed gedraaid!

En tenslotte onze tappers: dit waren vrijwilligers (vrienden van mijn zus) maar die hebben dat superprofessioneel gedaan! Een hele dikke merci aan Davy, Leen en Niels!

foto's heb ik nog niet, maar die hebben jullie dus nog tegoed!
Project 'trouw' is goed verlopen. Nu op naar project 'Baby 2' en 'Huisje verven, keuken kiezen, ... ' :)

groetjes wendy

wendy
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2075

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik29-5-2012 18:15:03

wauw klinkt allemaal zeer super, ik kan niet wachten voor de foto's ;-)

proficiat!

Sarah
6-10-2012
 Meld misbruik31-5-2012 14:24:23

Klinkt inderdaad super... Jammer van de paar kleine tegenvaller, maar die wegen niet op tegen het fantastische gevoel dat jullie moeten hebben...
Benieuwd naar de foto's!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik31-5-2012 19:21:49

dikke proficiat !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info