Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Danslessen - regio Brugge

29-5-2012 19:56:56
Zijn er hier ook nog koppels die danslessen volgen?

Wij zijn allebei niet zo'n dansers. Ik heb het lef niet maar heb het ritme wel redelijk, mijn vriend heeft wel het lef maar heeft dan weer geen ritme.

Het is niet de bedoeling dat we een ingestudeerde openingsdans hebben, de danslessen zouden ons eigenlijk gewoon wat meer zelfvertrouwen moeten geven tijdens het dansfeest op het avondfeest.

Wie kent een goede dansschool regio Brugge?

fleur
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 745

Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik30-5-2012 9:38:37

hey Fleur,
wij hebben nu al vier privélessen gevolgd bij Andrés Ramon in Assebroek.
Het is 40 euro per les. We leren dansen op Sway van Michael Bublé.
We zijn er wel tevreden van.
Hij is nu wel tot het einde van de maand op reis vertrokken.
groetjes en veel geluk

fleur
8-9-2012
 Meld misbruik7-8-2012 12:36:54

Dag Nathalie!

Hoe was je trouw? en je openingsdans?

Gisteravond hebben we onze eerste dansles gehad van Ramon.

Vrijdagavond gaan we terug :-) vind het echt wel leuk.

wij doen onze dans op burbujas de amor van juan luis guerra.

Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik7-8-2012 19:40:38

hey Fleur,

We zijn nog maar pas terug van onze huwelijksreis.
We hebben koud en regenachtig weer gehad op onze trouw 14 juli, dus de receptie bij Lodewijk van Male was in de tent, en jammer genoeg niet in de mooie tuin. We hebben voor de receptie begon wel nog familieportretten in de tuin kunnen maken.
We zijn heel content van de zaal, de gasten vonden het eten lekker, juist goed van grootte, de tafels moesten niet opzij voor de dansvloer, het dessertbuffet was heel goed. We kregen ook de bruidssuite.
Leuk dat je nu ook danslessen neemt bij Ramon! De eerste les vond ik het lastigste, we hebben veel thuis moeten oefenen en uiteindelijk 6 lessen nodig gehad. Maar het was voor iedereen een verrassing en de familie en de gasten waren heel erg onder de indruk dat we een speciaal dansje geleerde hadden! Zelf vond ik het van het leukste van de voorbereiding.
Voor de dans had ik wel voor platte reserveschoenen gezorgd. Dat kwam wel van pas, want mijn hoge schoenen waren een half maatje te groot, dat viel echter pas op toen ik panty's droeg, ik gleed er uit. Je kunt best de dans oefenen op de schoenen die je die avond ook gaat dragen.
groetjes

fleur
8-9-2012
 Meld misbruik7-8-2012 20:32:08

hey nathalie

zo jammer da je regen had op je dag:( hopelijk gaan wij het e beetje treffen, want ' t is maar een kwakkelzomerweertje é...

Blij om te horen dat jullie tevreden waren over de zaal!

Hoe was je huwelijksreis? Naar waar ben je geweest?

Heb je al fotootjes van je trouwdag? ben wel eens benieuwd om die te zien ;-)

xx

Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik8-8-2012 20:40:08

http://www.bmphotography.pro/Marriages/Pages/Nathalie_%...

de fotograaf heeft fotootjes online gezet!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...