Terug naar overzicht
Waarom niet in de solden even gaan kijken? Eerste week is er zeker nog wat keuze!
Ik zou ook in de solden gaan kijken hoor.Je moet natuurlijk wel zeker zijn van de maat.Ons dochtertje zal 17 maanden zijn als we trouwen en die maten veranderen zo snel.
ik ga ook in de solden kijken voor mijn zoontje, zal zeker nog iets vinden!!
Ik zou persoonlijk zeker niet wachten tot erna want de nieuwe collectie is de herfst/winter collectie en ik denk niet dat je daar nog veel vrolijke zomerse kleurtjes in gaat vinden.Groetjes!Evelien
ik zou nu toch al eens rondkijken. Je kan wachten tot de solden maar ik ben samen met mijn beste vriendin op jacht geweest voor kleren voor mijn dochtertje (ze is bruidsmeisje van hen) en het was niet zo makkelijk.
Onze kleertjes kwamen van Filou & Friend, een aanrader voor kleurrijke, betaalbare kledij!Groetjes,Hanne
Hoi,dan zal ik eens ergens de komende weken gaan kijken. Filou en Friends wou ik al zeker een kijkje gaan nemen!Alvast bedankt!Karolien
JBC heeft ook vaak wel leuke kleurrijke dingen, maar ik vrees dat je dan mss wat eerder had moeten gaan zien, want die zijn natuurlijk niet zo duur, dus gaan de kleren daar wat sneller over de toonbank... Maar als je er één in de buurt hebt, kan je er altijd eens binnenspringen!