Terug naar overzicht
wij gaan picknicken in 'bos' (meer natuurreservaat) indien slacht weer is het broodjes bij ons thuis
wij trouwen ook om half 1 voor de kerk en gaan daarna bij mijn broer in de tuin in een tent een broodje eten! Wij gaan wel enkel met het gezin van ons beiden en met de grootouders en getuigen daar iets eten( zo'n 20 personen)
Ook bij ons de kerk om half 1. Wij gaan daarna terug naar m'n ouders thuis waar broodjes zijn voorzien. Onze "suite" telt +/- 12 personen. Na ongeveer een halfuurtje vertrekken wij naar onze fotoshoot, de suite heeft dan een rustmoment. Ik denk niet dat mijn grootouders dit erg zullen vinden, ze zijn dan op een plek die ze kennen en kunnen wat uitrusten. Bij ons zijn er wel geen kleine kinderen aanwezig...
Wij zijn om 13u30 vertrokken aan de kerk en met de suite richting feestzaal gegaan. Zij hebben daar een picknickbuffet gekregen en ondertussen zijn wij onze foto's gaan laten maken om 18u00 waren we terug en is de receptie begonnen. Sommige dachten aan het begin: "wat moeten we heel de tijd daar doen", maar met zo een bende is er een heel getetter en vliegt de tijd voorbij...