Terug naar overzicht
Hallo Annelies,Wijt rouwen ook in de winter, en ik heb 1 bruidskindje, een jongentje van 2.5 jaar. Ik vroeg mij ook af in welke winkels je zo terecht kan voor geschikte kledij voor bruidskindjes (Oost-Vlaanderen). Hopelijk komen hier reacties op die zowel jou als mij kunnen helpen.Groetjes
Hallo medebruidjes,ik heb 2 bruidskindjes voor in november en het meisje heeft net haar outfit bij Essential of zo iets gekocht en haar moeder (loopt mee in de suite) heeft net dezelfde rok gekocht bij Essential in Knokke.Het is dus een princessenrok met bijpassend topje en vestje.Kostte zo'n 130€Dominique25.11.2006
Ik heb 4 bruidskindjes (de tweeling van mijn zus van iets meer dan 1 jaar, een meisje van 7 en jongen van 5,5 jaar). Wij hebben vorig weekend alles gekocht (en besteld) via Petit Filou. Er is wel al veel weg in de Petit Filou winkels zelf (die van Gent, maar ook andere, want zijn één van de eersten als merk die binnen komen en met dit weer ook snel weer buiten), maar wij hebben het meeste gevonden in de kleinere winkels met verschillende merken. Petit Filou is prijs-kwaliteit naar het schijnt goed, maar ongetwijfeld vind je ook leuke dingen in goedkopere winkels zoals H&M. Ook Mexx en Kleertjes hebben leuke dingen ! Op de website kan je kijken waar ze deze verkopen.Succes ermee !
Hallo allemaal,Wij trouwen op 21 oktober en we hebben maar liefst 11 bruidskindjes! (wij zijn allebei de jongste van 4 en zijn al 11 keer nonkel en tante. De jongste is 10 maanden en de oudste is 10 jaar. 5 meisjes en 6 jongens. Bij CKS hebben ze hele mooie en toffe kledij en valt van prijs heel goed mee. Je kan al eens op de website van CKS kijken. In Antwerpen is een grote winkel van CKS en aan de kust zijn er ook verschillende winkels. Veel succes ermee!
Hallo,Misschien een tip voor bruidsmeisjes, ik het het jurkje op www.dejurkjes.nl gekocht. Ze verzenden ook naar belgie en helemaal niet duur.SuccesGroetjes Mireillenog 1 week !!
Hey,Wij zijn getrouwd op 17/12/2005.We hadden 2 bruidskindjes (2 meisjes). Ik heb hun kledij gekocht bji Catherine Deweerdt uit Kortrijk.Die mevrouw ontwerpt uitsluitend kledij voor bruidskindjes.Ze waren SCHITTEREND.Er is een site, www.catherinedeweerdt.be , maar die is redelijk verouderd. De kleedjes die wij lieten maken waren echt niet ouderwets, maar heel speels.Groetjes,Joke