Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

layout ideetjes gezocht

30-5-2012 9:56:01
Ik ben eindelijk bijna klaar met het misboekje maar nu ben ik aan het denken voor de layout, ik denk dat ik niet het traditionele misboekje wil. Iemand tips of leuke ideetjes/foto's voor een keertje een andere layout dan het traditionele.
We hebben een redelijk klassieke uitnodiging dus het mag zeker daar niet mee vloeken en ik zou graag hetzelfde thema een beetje willen doorzetten vermits ik al mijn drukwerk zelf ontwerp.

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 748

Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik30-5-2012 14:14:16

in de vorm van een krant?

iris
30-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 20:58:06

Bij ons is het een vierkant misboekje (14x14 - dan kunnen er telkens 2 pagina's uit 1 A4). Ik twijfel alleen nog over het vastmaken:
- ofwel links bovenaan een klein gaatje met een donkerblauwe splitpen (onze uitnodigingen hebben ook een splitpen links bovenaan)
- ofwel met twee gaatjes links en een mooi strikje erdoor
- ofwel dichtplooien en dan met een lintje op zijn plaats houden, maar op de een of andere manier wil mijn printer het formaat 14x28 niet accepteren

Uiteindelijk zullen er ook drie verschillende covertjes zijn, passend bij de uitnodigingen

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik30-5-2012 21:19:49

Hi, wij hebben een miskaart ipv boekje gemaakt. Dat bestond zowat uit de indeling van de mis, zonder details. Wij vonden het in ieder geval een plezant alternatief. Groetjes, Hanne

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik31-5-2012 9:40:54

Misschien kan je hier enkele ideetjes op doen... ?
http://www.stylemepretty.com/gallery/search/?s=programs
of gewoon googlen en dan afbeeldingen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...