Nu Online
Momenteel zijn er 322 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes zelf maken

30-5-2012 11:14:49
kan maar niet beslissen maar ik krijg het in mijn hoofd om de bedankjes zelf te maken. Ga er dan meer voldoening van hebben denk ik he. en denk dat het ook goedkoper zal uitvallen en mijn mijn goesting zal zijn.
Al jullie ideeen zijn van harte welkom.
jullie mogen gerust ook mailen.

vele groetjes
Heidi

treesje
10-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 610

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik30-5-2012 11:37:17

wij gaan ze sowieso zelf maken, aardbeienconfituur in leuke kleine potjes. Gaat een karweitje worden maar zo geven we iets dat persoonlijk is.

Ik heb de potjes al besteld bij flessenland.nl en ik ben er zeer tevreden van en een PAK goedkoper dan ava bijvb.

Ik zou er wel bij zeggen dat he ook moet kijken dat je de tijd hebt om ze te maken, er kruipt tijd in en tijd kost ook geld.

Tina
23-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 13:02:37

Hey!
Wij gaan ze ook zelf maken.
Wij gaan mini-mercitjes in een klein (doop)emmertje doen met kaartje eraan met 'Merci dat je erbij was' ofzo iets... Ik had dit ergens op een site gezien, maar vond het veel te duur, dus nu gaan we ze zelf maken :)

We gaan ook nog eens informeren of er eventueel nog een foto ontwikkeld kan worden de dag zelf en die er dan bij opzetten..

Ik heb wel zin om mij er eens aan te zetten ! :)

heidi
16-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 15:45:39

wij geven voor vrouwen, een praline doosje ( waar 2 pralines in passen ) heb het doosje zelf versierd, met bloemen enzo,
en voor mannen, kleine flesjes met jenever in, met daar op ward & heidi 16 juni

hopelijk kom je toch nog op idee'tjes

groetjes

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik30-5-2012 18:00:11

wij hadden de doosjes zelf gemaakt van het papier waarmee we onze uitnodiging hadden gemaakt. snoepjes waren besteld via internet

heidi
10-7-2012
 Meld misbruik30-5-2012 18:40:05

@ Heidi: waar heb je die flesjes gehaald en wat was de prijs daarvan aub?

groetjes
Heidi

Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik30-5-2012 20:12:51

Hier in het dorp was tot vorige zomer een doopsuiker en praline winkeltje. Toen die stopte en uitverkoop hield, heb ik daar organza zakjes aan 14cent kunnen kopen. We gaan deze vullen met fruitsnoepjes en nougat (uit de Makro, direct grote hoeveelheid) en hangen aan het lintje om het zakje te sluiten een klein led lichtje. Ik twijfel alleen nog of er nog een kaartje met onze namen en datum aan komt of word dit dan te veel?
Voor de kindjes aan het gemeentehuis, heb ik kleine, doorschijnende zakjes voorzien. Hier gaan we van die vruchten hartjes in doen en ook een lichtje aanhangen. Die zakjes zullen we sluiten met witte lintjes met rode hartjes op.

heidi
16-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 22:32:26

in de ava, dat was 0.99 euro het flesje.

xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...