Terug naar overzicht
Hoi Sophie,Ik denk dat dit wel een beetje normaal is. Ik was de laatste weken ook ontzettend moe omdat er toch de hele tijd vanalles door je hoofdje gaat. Als je dan ook nog eens lange dagen draaid dat maakt het er natuurlijk niet beter op. Probeer af en toe eens te ontspannen en te genieten want die voorbereidingen zijn zo leuk. Zie de danslessen ook niet als een opgave maar een leuke ontspanning tussen jullie 2....Genieten genieten genieten... het leven is zo mooi!
Ik heb er soms ook wel last vanOp hetzelfde uur gaan slapen, hetzelfde werk als anders, maar toch zo vermoeid zijn dat je liever een dag in je bed blijft liggen.Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn bij jou op het werk, maar misschien is een oplossing een dagje verlof te nemen om op je positieven te komen en naar een wellness te gaan (een ontspannende massage kan zooooooo deugd doen )En probeer zeker in het weekend bij te rusten. Daarom niet bijslapen, maar gewoon het kalmer aandoen in t weekend. Misschien nog een tip: 1 dag in de week totaaaal niet
oei, mijn bericht staat er maar half op...het ging dus zo verder:1 dag in de week totaaaal niet aan de trouw denken of met de trouw bezig zijngroetjes en verzorg je goed (ontspan, ontspan, ontspan! )
Ik ken dit gevoel ook. Ik ben erg moe de laatste tijd, heb vandaag ook barstende hoofdpijn. Bij mij is het ook wel een zeer drukke periode op het werk, wat ook een beetje mijn eigen fout is. Ik stel mij voor heel wat verantwoordelijk en organiseer ook op mijn werk zeer veel. Dan zijn wij ook nog eens aan het bouwen, wat ook af en toe zorgt voor de nodige stress. We zijn de laatste weekends nog niet veel thuis geweest, omdat we uitgenodigd geweest zijn op andere huwelijken. Aan onze eigen trouw heb ik nog niet zo veel meer kunnen doen. Gelukkig heb ik een lieve mama die me met veel helpt. Dus wees gerust, je bent niet alleen :-)
Herkenbaar! Ik val tegenwoordig echt heel moeilijk in slaap waardoor ik 's morgens heel moe ben. Ik lig dan over alles te piekeren. Ik sta wel in het onderwijs en heb dus gelukkig al twee weken vrij voor onze grote dag. Maar moest het echt niet lukken ga ik toch aan de arts/apotheek om iets rustgevends vragen. Misschien voor jou een optie? Groetjes en laten we nu al beginnen duimen voor goed weer ;)
Dank je wel dames, ik ben al blij dat ik niet de enige ben die daar blijkbaar last van heeft. Is wel een geruststelling om eerlijk te zijn. Was al bang ;-)En Lilabluestar wees maar zeker dat ik al bezig ben hoor! Mijn kaarsjes branden al hihi.Groetjes Sophie
HeylaHeb dit een tijdje geleden ook gehad...bij mij bleek het een enorm vitamine B12 tekort te zijn (blijkt wel een veelvoorkomend probleem te zijn bij vrouwen)....wat je enorm moe maakt, droge ogen, hoofdpijn, bij mij ook heel veel aften in mijn mond, ... . Gezien mijn waarden al zo laag stonden moest ik elke week, 6 weken lang zo'n venijnig spuitje krijgen bij de dokter, maar na die 6 weken voelde ik mij echt ONGELOOFLIJK veel beter!Nu eet ik gewoon veel rood vlees, melkproducten, noten, ... allemaal dingen waar B12 inzit en probeer het zo te voorkomen dat mijn waarden nog eens zo laag staan. Maar niet evident want mijn lichaam neemt B12 maar heel moeilijk op (gezien de vele problemen met mijn darmen)...dus ja we zullen wel zien. Voorlopig voel ik mij gelukkig nog wel tip top, dus daar ben ik blij om!Dus moest het blijven aanhouden, gewoon eens je bloed laten testen voor een grondige check-up (ik had blijkbaarbaar vanalles te kort dus was wel eens nodig dat ik dat liet doen :D!). Maar hopelijk gaat het inderdaad gewoon over bij jou na alle drukte...en kan alles dan weer gewoon op z'n plooi vallen.Lieve groetjes