Nu Online
Momenteel zijn er 336 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress of burnout????

30-5-2012 11:19:02
Hey bruidjes!

Gisteren mijn test make-up laten doen en het was mooi! Echt zoals ik het wou! Ik doe nooit make-up aan en ik wou het dan ook naturel houden en daar is ze perfect in geslaagd! Mijn ventje zei zelfs dat het nog wel iets harder mocht zijn maar ik vond het goed zoals het was! Weer iets dat ik van mijn lijstje kan vinken. We zijn er bijna door! De zenuwen beginnen me echter wel parten te spelen vrees ik. Nog 44 dagen op te teller en ik kan s'ochtends niet meer uit mijn bed. Ik voel me zo verschrikkelijk moe hoewel ik nog steeds op hetzelfde uur ga slapen. Hebben jullie dat ook of zou er misschien iets anders aan de hand zijn? Kan dit van stress komen? Ben een beetje bang om een burn-out te krijgen. Ik weet wel dat ik ook veel te lange dagen draai maar soms kan ik niet anders. Sinds gisteren ook met onze danslessen begonnen en we zullen elke dag minstens een uur moeten oefenen want we hebben niet veel tijd meer. Nog even doorbijten en dan genieten zeker he?

Groetjes Sophie

sophie
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 718

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik30-5-2012 11:28:17

Hoi Sophie,

Ik denk dat dit wel een beetje normaal is. Ik was de laatste weken ook ontzettend moe omdat er toch de hele tijd vanalles door je hoofdje gaat. Als je dan ook nog eens lange dagen draaid dat maakt het er natuurlijk niet beter op. Probeer af en toe eens te ontspannen en te genieten want die voorbereidingen zijn zo leuk. Zie de danslessen ook niet als een opgave maar een leuke ontspanning tussen jullie 2....

Genieten genieten genieten... het leven is zo mooi!

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik30-5-2012 11:31:45

Ik heb er soms ook wel last van
Op hetzelfde uur gaan slapen, hetzelfde werk als anders, maar toch zo vermoeid zijn dat je liever een dag in je bed blijft liggen.
Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn bij jou op het werk, maar misschien is een oplossing een dagje verlof te nemen om op je positieven te komen en naar een wellness te gaan (een ontspannende massage kan zooooooo deugd doen )
En probeer zeker in het weekend bij te rusten. Daarom niet bijslapen, maar gewoon het kalmer aandoen in t weekend.
Misschien nog een tip: 1 dag in de week totaaaal niet

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik30-5-2012 11:34:29

oei, mijn bericht staat er maar half op...

het ging dus zo verder:
1 dag in de week totaaaal niet aan de trouw denken of met de trouw bezig zijn

groetjes en verzorg je goed (ontspan, ontspan, ontspan! )

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik30-5-2012 11:42:04

Ik ken dit gevoel ook. Ik ben erg moe de laatste tijd, heb vandaag ook barstende hoofdpijn. Bij mij is het ook wel een zeer drukke periode op het werk, wat ook een beetje mijn eigen fout is. Ik stel mij voor heel wat verantwoordelijk en organiseer ook op mijn werk zeer veel. Dan zijn wij ook nog eens aan het bouwen, wat ook af en toe zorgt voor de nodige stress. We zijn de laatste weekends nog niet veel thuis geweest, omdat we uitgenodigd geweest zijn op andere huwelijken. Aan onze eigen trouw heb ik nog niet zo veel meer kunnen doen. Gelukkig heb ik een lieve mama die me met veel helpt.

Dus wees gerust, je bent niet alleen :-)

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik30-5-2012 13:20:22

Herkenbaar! Ik val tegenwoordig echt heel moeilijk in slaap waardoor ik 's morgens heel moe ben. Ik lig dan over alles te piekeren. Ik sta wel in het onderwijs en heb dus gelukkig al twee weken vrij voor onze grote dag. Maar moest het echt niet lukken ga ik toch aan de arts/apotheek om iets rustgevends vragen. Misschien voor jou een optie? Groetjes en laten we nu al beginnen duimen voor goed weer ;)

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik30-5-2012 14:02:43

Dank je wel dames, ik ben al blij dat ik niet de enige ben die daar blijkbaar last van heeft. Is wel een geruststelling om eerlijk te zijn. Was al bang ;-)
En Lilabluestar wees maar zeker dat ik al bezig ben hoor! Mijn kaarsjes branden al hihi.

Groetjes Sophie

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 16:29:36

Heyla

Heb dit een tijdje geleden ook gehad...bij mij bleek het een enorm vitamine B12 tekort te zijn (blijkt wel een veelvoorkomend probleem te zijn bij vrouwen)....wat je enorm moe maakt, droge ogen, hoofdpijn, bij mij ook heel veel aften in mijn mond, ... . Gezien mijn waarden al zo laag stonden moest ik elke week, 6 weken lang zo'n venijnig spuitje krijgen bij de dokter, maar na die 6 weken voelde ik mij echt ONGELOOFLIJK veel beter!

Nu eet ik gewoon veel rood vlees, melkproducten, noten, ... allemaal dingen waar B12 inzit en probeer het zo te voorkomen dat mijn waarden nog eens zo laag staan. Maar niet evident want mijn lichaam neemt B12 maar heel moeilijk op (gezien de vele problemen met mijn darmen)...dus ja we zullen wel zien. Voorlopig voel ik mij gelukkig nog wel tip top, dus daar ben ik blij om!

Dus moest het blijven aanhouden, gewoon eens je bloed laten testen voor een grondige check-up (ik had blijkbaarbaar vanalles te kort dus was wel eens nodig dat ik dat liet doen :D!). Maar hopelijk gaat het inderdaad gewoon over bij jou na alle drukte...en kan alles dan weer gewoon op z'n plooi vallen.

Lieve groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...