TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ilse
7-8-2010
|
30-5-2012 13:11:51
Hey Katrien, Wij zijn ook gaan eten in een goed restaurant (Reigershof in Brendrecht) en daarna een trouwfuif. Voor feestzalen betaal je soms idd wat meer als het voor een trouw is. Als je echt centrum Antwerpen wil, heb je "de Zoltjes" http://www.dezoltjes.be/ Wij zijn daar destijds ook gaan kijken en ik meen mij ter herinneren dat die prijzen nog meevielen. Wij hebben uiteindelijk onze fuif in Hoogstraten gegeven - Club Le Cirq... héél schoon zaal maar nie van de goekoopste. groetjes
|
|
Katrien
20-4-2013
|
30-5-2012 13:52:13
Hey Ilse,
ik zal eens op die site gaan piepen, sé. :-)
Het moet zeker niet centrum Antwerpen zijn, hoor. We zijn zelf van Linkeroever, dus het mag ook Beveren, Melsele,... maar evengoed richting Merksem, Ekeren,... zijn.
|
|
kelly
13-7-2013
|
30-5-2012 16:38:25
in merksem, het volkshuis, zaal diamantje is heel mooi, ben er zelf gaan kijken en ook mooie patio buiten. je kan er overdag ook terecht voor een drankje en is heel gezellig.
succes nog x
|
|
Melissa
11-8-2012
|
30-5-2012 18:34:41
Hey!
Ik kan je niet helpen wat betreft een zaaltje, maar ik kan je wel zeggen dat het inderdaad wel héél duur kan uitvallen. Daarom hebben wij er ook voor gekozen om eerst iets te gaan eten op restaurant met onze ouders, enz... En voor de receptie en fuif achteraf hebben wij een mooie, ruime voetbalkantine afgehuurd, en dat kost ons dus 2 keer niks e... En de aankleding kan je ook zo duur maken of je zelf wil, maar op die manier is het wel betaalbaar :)
|
|
kim
7-7-2012
|
30-5-2012 19:25:44
Hey !
Mijn neef heeft zijn avondfeest gegeven in het parochiezaaltje van Deurne. Voor 80 personen is dit wel ideaal denk ik. Zij hadden daar enkele staantafeltjes, gewone tafeltjes met stoelen. Zo'n parochiezaal is totaal niet ouderwets en zijn meestal zeer prijselijk !
Grtjs
|
|
iris
30-6-2012
|
30-5-2012 20:47:10
Er is een mooie parochiezaal in Brasschaat (ook modern) en ook eentje in Merksem. Die laatste is heel strak, wit en modern ingericht.Maar de exacte namen ontgaan me even. Als je wat googelt, kom je ze misschien wel tegen.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|