Nu Online
Momenteel zijn er 352 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 1 dag

30-5-2012 13:05:11
De titel zegt het zelf, nog 1 dag en enkele uren en het is onze beurt...
Het weer belooft niet veel goeds, maar wij gaan zelf stralen!
Ik ben nu plots zo benieuwd naar alles, hoe mijn kleed gaat zitten (hoe moet ik daar in godsnaam mee naar toilet gaan?? en niet struikelen tijdens de openingsdans?), hoe de bruidboeketjes eruit gaan zien, wie er aan het stadhuis zal staan, hoe de dag gaat verlopen, kortom, alles!
Ik kijk er nu zo naar uit... ik die nooit zou trouwen!
Aan iedereen die dit weekend (en komende weken, maanden) aan de beurt is...

GENIET!

Groetjes,
Elli

Elli
1-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1089

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik30-5-2012 13:10:44

Alvast proficiat en maak er een hele leuke dag van!

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 13:22:48

Ik deel je gevoel Elli! Jullie gaan ongetwijfeld stralen overmorgen en wij de dag nadien

GENIET!

Van eentje die ook nooit ging trouwen en die zich dezelfde vragen stelt!

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 14:36:45

Een dikke proficiat, wij zijn volgende week aan de beurt. Nog steeds geen zenuwen, maar wel kleine ergernissen (maten van vroeger die ineens afbellen nadat ik zelf nog eens hoorde of ze gingen komen, tafelschikking iedereen wil zelf bepalen bij wie hij wil zitten enzo....)

Van eentje die dacht dat ze nooit gevraagd ging worden door vriend. (nu na 14 jaar eindelijk zo ver!!!)

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik30-5-2012 15:01:38

Geniet ervan!

en een tip om naar het toilet te gaan: doe je slipje volledig uit en ga met je gezicht naar de achterkant toe zitten. Het voorste stuk van je kleed kan je meestal wel goed opheffen en zo hoef je je geen zorgen te maken over je sleep. Dat gaat echt heel vlot, ik spreek uit ervaring

Rebekka
12-5-2012
 Meld misbruik30-5-2012 15:31:32

Geniet van elk moment, want het gaat veel te snel voorbij, en naar de wc gaan lukte mij eigenlijk vrij goed door gewoon mijn kleed omhoog te heffen, kon ik zelfs gewoon zitten :-D

Veel plezier morgen, en het weer zal wel meevallen :-)
Droog en een straaltje zon ;-)

Nathalie
1-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 19:03:52

Hey Elli,
nu zijn we echt wel kortbij, hé. Ik heb net dezelfde gedachten als u. Benieuwd naar't weer en de mensen die al dan niet komen opdagen aan het gemeentehuis, het bruidsboeket, de kleren van men ventje, hoe de dag gaat verlopen, ... ik denk dat we vooral moeten genieten, want die dag gaat zo om zijn (spijtig genoeg).
We horen elkaar zeker nog wel na onze trouw, hé.
Alvast proficiat, een dikke knuffel en geniet ervan!
(groetjes van een bruid die ook nooit gedacht had dat ze ooit ging trouwen. Als we vrijdag trouwen zijn we exact 11 jaar samen, dus onze trouwdatum ga ik niet vergeten, denk ik :) )

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...