Terug naar overzicht
Hoi,Wij hadden Eric Leen uit Stokrooi. Ik was super content dat we hem hadden want had me geen seconde iets moeten aantrekken van iets. Is een heel vriendelijke en correcte man. Niet zo een strenge zoals sommige, hihi :-)leen.eric@telenet.be Voor onze grote suite hadden we ook een bus van The London Ceromony. Ik heb er zelf niet ingezeten maar je hoorde wel dat hem veel lawaai maakte :-) Maar deze firma was ook heel correct enzo dus kan er niets slechts van zeggen...
Beste Tinne,Proficiat met de trouwplannen.Heb je een privébericht gestuurd.Vriendelijke groeten,Davywww.allegebeure.be
wij hadden pieter, werkt mee bij erwin van ceremoniemeester en wagens erwin appelen in tielt-winge
Alvast bedankt!
http://www.absolutelyfabulous.be/ Kim Van der Heyden. Da's een vriendin, een nog jong meisje en absoluut supergemotiveerd en haalt echt het onderste uit de kan... Je kan haar altijd eens contacteren. Ze woont in het noorden van Antwerpen, dus regio is ook niet echt een probleem.Als je haar contacteert, maag je gerust zeggen dat je door Tineke doorgestuurd bent
@Tineke: Ik had je reactie bij iemand anders al eens gelezen. Ben daarna naar haar site gaan kijken om haar zo te contacteren. Zaterdag is ze langs geweest. Een super leuk gesprek! Vandaag bevestigd.
@Tinne: Super!! Zij zal blij zijn ... en jullie hopelijk ook! Trouwens, leuk, wij trouwen een weekje voor jullie!! Veel plezier met de voorbereidingen!! En met de grote dag zelf natuurlijk tegen dat het zover is ;-)