Nu Online
Momenteel zijn er 278 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk nog eens wat kunnen afvinken!

30-5-2012 14:44:26
Met nog 65 dagen voor de boeg werd het toch dringend tijd om nog eens wat met ons huwelijk bezig te zijn. Niet zo eenvoudig nu we sinds 7 weekjes ook mama en papa zijn geworden!! Eindelijk onze ringen besteld (niet de ring van mijn dromen want die vonden we toch net iets te duur), mijn schoenen gekozen en gekocht (na lang twijfelen). Mijn vriend zijn kostuum in orde! Uitnodigingen zijn rondgebracht. Afspraak met fotograaf voor oefenshoot wordt vandaag nog gemaakt, Spraytan proberen is voor begin juli. Vrijdag mag ik mijn kleed gaan passen, zodat ik de juiste lingerie kan bestellen. Wat we nog moeten doen: -bruidsboeket kiezen -bedankjes maken -openingsdans kiezen -menu vastleggen voor ons feest -dagindeling -afspraak proef make up en kapsel nog vastleggen Dat zal het zowat zijn... Heerlijk zo een lijstje dat serieus begint te korten :)

Kelly
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 509

sarah
24-8-2012
 Meld misbruik30-5-2012 18:24:09

is idd nog een kort lijstje die overschiet! nice!!! eneuh...dikke proficiat met jullie spruitje hoor

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik30-5-2012 18:53:34

O ja, proficiat!
Zou ik ook nog wel zien zitten en zou ook nog net kunnen lukken als we er nu aan beginnen (aan die kleine spruit)... Maar voor mijn wederhelft is het nog iets te vroeg!

Kelly
4-8-2012
 Meld misbruik30-5-2012 22:17:50

Thx, Wachten tot na je trouw is toch iets handiger ;) je moet je dan al geen zorgen maken over je kleintje tijdens je feest. ( want ja we laten hem logeren bij de onthaalmoeder, dat wordt de eerste keer dat hij dan een nachtje weg is...) Maar ik ben toch super happy met ons zoontje :) hij is al niet meer te missen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...