Nu Online
Momenteel zijn er 281 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menu's Ava?

30-5-2012 15:36:39
Hey iedereen,

Mijn gedachten laten me weer niet met rust:-)!dus hier ben ik weer met een vraagje. Wij werken met een italiaans buffet een koud en een warm buffet. Eerste waren niet van plan 'menu' kaarten te voorzien, maar dat lijkt met zo 'kaal'. Maar hoeveel menu's voorzie je? één per persoon? of per koppel? maar wat dan met de mensen die solo komen? Als ik deze laat drukken in de ava komt er dan opnieuw een drukkost van 75 euro bij?

alvast bedankt!

Jessica
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 676

Sara
7-7-2012
 Meld misbruik30-5-2012 16:06:07

Hey Jessica,

Toen wij die vraag stelde aan onze feestzaal zeiden ze dat er tegenwoordig max 1 menu per 2 man voorzien wordt, omdat mensen die dingen vaak niet meer meenemen naar huis zoals vroeger. Wij hebben 4 menu's per tafel voorzien en bij ons zijn het vooral tafels van 8 personen.

Groetjes,
Sara

freyja
30-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 17:09:28

Bij ons werd er zelfs gesproken van 1 of 2 menu's per tafel, idd om dezelfde reden als hierboven

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik30-5-2012 17:13:49

Bij ons werd er ook gezegd "1 menu per 2 personen", dus wij gaan dit ook zo doen :-). Voor een tafel van 8 voorzien we er dus 4, voor een tafel van 10 voorzien we er 5.

Groetjes!

Evelien

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik30-5-2012 17:37:38

Als het met een buffet is, zou je niet bij ieder gerecht de naam kunnen plaatsen? Wij gaan werken met 1 à 2 menu's per tafel, wordt toch niet echt meer bijgehouden.. Groetjes*

julie
24-9-2011
 Meld misbruik31-5-2012 10:21:27

Wij hadden 1 menu per tafel van elke keer 8 personen en op 1 of 2 menukaartjes na, heeft niemand die mee naar huis genomen. Ik denk dat het een beetje weggesmeten geld is om er per persoon of per 2 personen te laten afdrukken.
Wij hebben trouwens onze menukaartjes zelf gemaakt.
Mooie foto van ons twee in zwart wit op de achtergrond, daarop de menu en dan mooi toeplooien.
Jullie doen uiteraard wat jullie zelf het beste vinden.
Nog veel voorbereidingsplezier !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...