Terug naar overzicht
Hallo, Ik denk dat het bij het binnengaan is. Het is mooi als iedereen in de kerk zit en jij binnenkomt dat je dochtertje bloemblaadjes strooit. Bij het buitengaan staat iedereen al buiten en is het effect weg denk ik.Je kan natuurlijk kiezen wat je wilt, maar persoonlijk zou ik voor het binnengaan kiezen GroetjesAnnelies
Hier gebeurt dat altijd bij het binnengaan.En zoals Annelies ook zegt, anders is het effect een beetje weg.
Hier zal het ook bij het binnenkomen zijn tijdens onze ceremonie.Maar mijn metekindje kennende, zal ze de blaadjes nadien wel terug oprapen en dan mag ze het bij het buitengaan nog een keertje doen van mij.xxx
Als je haar echt wil laten strooien dan denk ik dat je idd het best bij het binnenkomen doet. Na de mis hebben er bij ons 2 mensen aan de deur van e kerk gestaan met mandjes met rozen blaadjes in. De mensen mochten hier dan een grabbel uit nemen, zo konden ze rozen blaadjes gooien wanneer wij buitenkwamen, we hadden ook bellen blazers, en dit samen gaf wel een heel mooi effect! We hebben voor 2 volle mandjes rozen blaadjes 6 euro betaald.Groetjes!
Hey elke,Waar heb je die 2 maandjes met rozenblaadjes voor 6 euro dan gehaald of besteld aub?