Terug naar overzicht
Ben ook bezig met de misboekjes af te werken.Voorbeeldjes zijn ook steeds welkom op stefaannadia@live.comThanks!
hier zijn ze ook welkom!!!marijke.van.rintel@telenet.be
Ze zijn verzonden dames!Groetjes Sophie
Het mijne is net goedgekeurd door de priester, zal het ineens mailen.grtz
Willen jullie zo lief zijn om het ook te mailen? rivolino@live.be Alvast bedankt!
Hier zijn voorbeeldjes ook steeds welkom.. greetparewyck@hotmail.comWeet er iemand of er soms teksten te vinden zijn op internet?Bedankt!!
Alvast bedankt allemaal! :)
Hey dames! Het voorbeeld van Sophie heb ik al. Als er nog iemand zo lief zou zijn, e-mailen kan naar anke_christiaens@hotmail.begroetjesAnke
Verzonden :-)
Het is verstuurd!
Hier zijn voorbeeldjes, ideetjes ook steeds welkom!joyce_willems@hotmail.comAlvast bedankt.Groetjes
Dankjewel Jill en Tiffanie! Waren heel mooie misboekjes!
Naar mij mogen er ook altijd voorbeeldjes doorgemaild worden :-)annelie.van.hecke@telenet.beBedankt
Hallo,Nu jullie toch bezig zijn. Zouden jullie dit ook naar mij kunnen sturen aub?Dank je wel!!!dorientje92@hotmail.com GroetjesDorien
Bedankt iedereen!!!
Nog een dikke maand te gaan en hier stilaan stress :-) Zou ik nog wat voorbeelden van misboekjes mogen zien? saraboels@yahoo.com Bedankt!!!
Nog een dikke maand te gaan en hier stilaan stress :-)
Zou ik nog wat voorbeelden van misboekjes mogen zien?
saraboels@yahoo.com
Bedankt!!!
Hallo allemaal,Wij zijn momenteel ook hard aan ons boekje aan het werken en een paar andere voorbeeldjes zou heel fijn zijn.Jullie mogen altijd mailen naar ilsevanbeek84@hotmail.com.Alvast bedankt!!!
zouden jullie ook naar mij kunnen sturen? schuermans-degreve@hotmail.com al vast bedankt
beste wij trouwen op 7 sept 2013 en idd zoals bij veel mensen ga het boekje niet zo vlot...het zo fijn zijn moesten er mensen zijn die ons dermee willen hebbenkieken_569@hotmail.combedankt he
Hier ook altijd welkom e :-) ludivine.debaere@hotmail.be Thx!