Terug naar overzicht
Maak een filmpje, zet het op youtube en stuur hen de link door?
Ha, dat idee had ik ook net. :o)
Om eerlijk te zijn... ik ergerde me een beetje aan mensen die niet op de gevraagde manier gereageerd hebben. We hadden ons telefoonnummer en e-mailadres gegeven, maar kregen vervolgens ook bevestigingen en afmeldingen via facebook, op andere e-mailadressen en met de post... Gelukkig hadden we deze wel allemaal gezien, maar is het nu zo moeilijk om gewoon te doen wat er gevraagd wordt? Dus als je origineel wil zijn, zou ik toch proberen om hier een beetje rekening mee te houden. En zorg dat de boodschap in ieder geval duidelijk overkomt.
Een filmpje lijkt me ook heel erg origineel! Ik zou me er in iedergeval niet aan ergeren moest iemand op een andere manier bevestigen dan beschreven, zolang ze het maar doen :)
Het tofste aan bevestigingen vond ik eigenlijk de wensen die mensen al uitspraken over ons huwelijk. De gedichtjes, het enthousiasme om met ons mee te vieren. En ook de leuke reacties op onze uitnodiging (foto van onze kids)
Ik heb van mijn 2 beste vriendinnen (2 zussen) een video bericht gekregen!Heel mooi en heel emotioneel! :)