Terug naar overzicht
Wij hebben zilveren ringen van Amici. Valt inderdaad supergoed mee van prijs. Aangezien wij beide geen ringen op het werk mogen dragen wilden we er geen 100den euros aan uitgeven. Op een weekje tijd hadden we ze. Ze zien er super uit!
Zo fijn, een leuke prijs maakt het extra plezant - belangrijke keuze toch zo die ringen - die blijven voor altijd meegaan!!!
Wij moeten nog aan onze zoektocht beginnen en willen er ook geen pakken geld tegengooien...Kunnen jullie mij de gegevens van amici eens doorgeven?
Waar hebben jullie je ringen gekocht? Ons budget voor ringen willen we beperkt houden. Mijn verloofde is niet gewend om een ring te dragen. Ik heb wel ringen maar draag ze zelden. Stalen ringen lijkt me een goed alternatief.
Ik heb het al eens vermeld, maar de ringen kiezen vond ik echt een van de leukste dingen om te doen! Zeker als je daarna de gravering ziet lijkt het allemaal nog echter!
als je amici ingeeft op google vind je die site wel...en mijn juwelier werkt daarmee samen, wij betalen voor 2 ringen en gravering 345 euro
http://www.amici.be/Amici/Default.aspx
Bedankt voor de tip! Ik kan er ook wel iets naar mijn zin vinden en wij hebben blijkbaar een verdeler inde buurt... Misschien gaan we volgende week al een kijkje nemen :-)