Terug naar overzicht
Aah Patricia! Geniet ervan, met volle teugen! Wij hadden onze dag ook helemaal zo gemaakt zoals wij hem wilden en op't avondfeest toen ik het geheel stond te overschouwen, kreeg ik traantjes in mijn ogen van contentement! Maak er een pracht trouw én natuurlijk een prachthuwelijk van! Veel succes en ik kijk al uit naar verslagje en foto's :)!GroetjesAn
Hey Patricia,Geniet ven jullie kerkelijk huwelijk en jullie knalfeest!!En niet te vergeten een onvergetelijke honeymoon hé...wij kijken uit naar jou verslagje en foto's HAVE FUN!!!
Hey Patricia,Ik wens jullie een super mooie, onvergetelijke wedding day!!!Genieten is de boodschap...en ook veel plezier op honeymoon!!Ik kijk al uit naar een verslagje...hihi!!groetjes
hey, Patricia, een dikke profciat alvast gewenst en geniet er ten volle van!!
Hallo Patricia,Geniet van jouw prinsessendagje .Ik wens je heel veel succes...Geniet ten volle van de reis ook...Eindelijk ontspanning.Ik duim voor een Super feest,laat zeker iets weten hoe het is geweest wanneer je terug bent,zoals je weet gaat ons feest ook door in Rozerie.Succes meid!Tot gauw !
Genieten zullen we doen morgen!Alvast proficiat!xxx
Maak er een superdag van! geniet met volle teugen, rust vooral véél uit op de honeymoon, zodat je bij terugkomst snel werk kan maken van verslagje en foto's, want wij zijn benieuwd! spannend!groetjes!