Nu Online
Momenteel zijn er 380 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

.... 15 uren .....

1-6-2012 8:34:55
Aan alle 2 juni bruidjes .... geniet van de laatste voorbereidingen.
Maak je geen zorgen, alles komt goed. We hebben er allemaal meer dan genoeg tijd en energie in gestoken, uren verslonden op het forum. Het kan niet fout lopen :-)

Ook mijn dank aan alle bruidjes en bruidegommen hier op het forum voor jullie lieve woordjes, ongelooflijke leuke tips, leuke verhalen ... dank u ook aan het team van WijTrouwen.Com.

Ik kom zeker nog eens terug met verslag en fotootjes, maar dat zal sowieso na ons huwelijksreisje zijn.

Aan alle bruidjes na ons ... geniet ervan, en maak er vooral JULLIE dag van, niet die van een ander!! Wij hebben dat ook gedaan en dat is duidelijk een hele goeie keuze geweest!

Groetjes,

Patricia

Patricia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 550

An
18-5-2012
 Meld misbruik1-6-2012 8:43:54

Aah Patricia! Geniet ervan, met volle teugen! Wij hadden onze dag ook helemaal zo gemaakt zoals wij hem wilden en op't avondfeest toen ik het geheel stond te overschouwen, kreeg ik traantjes in mijn ogen van contentement!

Maak er een pracht trouw én natuurlijk een prachthuwelijk van!

Veel succes en ik kijk al uit naar verslagje en foto's :)!

Groetjes
An

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 9:30:03

Hey Patricia,

Geniet ven jullie kerkelijk huwelijk en jullie knalfeest!!

En niet te vergeten een onvergetelijke honeymoon hé...wij kijken uit naar jou verslagje en foto's

HAVE FUN!!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 10:41:59

Hey Patricia,

Ik wens jullie een super mooie, onvergetelijke wedding day!!!
Genieten is de boodschap...en ook veel plezier op honeymoon!!
Ik kijk al uit naar een verslagje...hihi!!

groetjes

heidi
10-7-2012
 Meld misbruik1-6-2012 11:59:17

hey, Patricia, een dikke profciat alvast gewenst en geniet er ten volle van!!

virginie
7-7-2012
 Meld misbruik1-6-2012 13:34:56

Hallo Patricia,

Geniet van jouw prinsessendagje .Ik wens je heel veel succes...
Geniet ten volle van de reis ook...Eindelijk ontspanning.
Ik duim voor een Super feest,laat zeker iets weten hoe het is geweest wanneer je terug bent,zoals je weet gaat ons feest ook door in Rozerie.
Succes meid!

Tot gauw !

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik1-6-2012 16:51:33

Genieten zullen we doen morgen!

Alvast proficiat!
xxx

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 20:10:42

Maak er een superdag van! geniet met volle teugen, rust vooral véél uit op de honeymoon, zodat je bij terugkomst snel werk kan maken van verslagje en foto's, want wij zijn benieuwd!

spannend!

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...