Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mannen, je wordt er gek van!

1-6-2012 10:31:15
Dag bruidjes...

Worden jullie ook soms helemaal gek van jullie aanstaande?
Het lijkt wel of sommige mannen geen mening hebben...
'Wat vind je hier van?' 'Goed hoor!'
'Zou je het liever zo hebben?' ' Allemaal gelijk'

Tot je dan eindelijk iets gekozen hebt en de opmerking komt: 'hmmm, dat vind ik nu niet zo mooi se!'

Maaaaarrrr, we ademen eens diep in en uit en we blijven lachen... :)

Sarah
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1033

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 10:37:18

Zooooo herkenbaar! Ik had de idee rond de bedankjes helemaal uitgewerkt toen hij plots in de winkel zei dat hij het toch maar niets vond, ja duh! Nog een voorbeeld, ik dwing hem (anders doet in het niet) de gastenlijst na te kijken, hij moet alleen knikken ik lees het voor. Alles is in orde dus ik begin te verdelen. Nu was vorig weekend een vriendin van mij in de buurt dus zei ik tegen haar moeder dat ik ging langskomen voor de kaart. Amai, ik heb een preek gekregen waarom ik haar NIET mag uitnodigen. Ja hallo, dat is wel te laat hè manneke. Enz... Ik wordt er echt wel zot van maar zoals je zegt, blijven lachen en doen of het allemaal prima is haha. Ik wist echt niet dat een trouw plannen zoveel stress met zich meenam!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik1-6-2012 10:42:25

ik ga wijselijk geen commentaar geven maar gewoon heel hard knikken dat mijn nek pijn doet van herkenbaarheid.

Sarah
6-10-2012
 Meld misbruik1-6-2012 10:44:11

Haha... :)
Thank God!! Ik dacht al dat ik er een speciaal geval had uitgekozen... :D

tima
8-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 11:26:59

hier the same dan zegt ie dat ik teveel als opgewonden standje rondloop mijn streef datum was 30/5 voor de uitnodigingen die hij moest ontwerpen we zijn vandaag 01/6 staat zelfs nog geen enkel begin van ontwerp op de computer .ik ben dan maar uit armoe boeken gaan halen bij de drukker . heeft ie er de 1ste keer zelfs niet ingekeken maar wel in mij auto gelegd om terug te brengen . 2de keer had ie 2 van 9 bekeken kheb dan maar mijn keuzes getoond zegt ie ok ik weet nu je stijl en heeft belooft om morgen er aan te beginnen.Hij zegt "waarom moet da allemaal zo vroeg zijt eens relax " ja halo hij trekt hem van de rest niets aan volgens hem is heel de trouw al geregeld. hij snapt blijkbaar niet dat er levertermijnen en zo ook zijn + de bedrijven gaan ook op verlof é zelfs online.En da kieken van de drukker zei dan nog ge hebt nog tijd . Dat moet ge juist aan mijn aanstaande zeggen . Nu ben ik de zaag maar zoals ik het nu zie zal ik ipv 8/6 als ik chance heb 8/08 kunnen versturen midden in de congés natuurlijk. mannen
i have a plan i love the plan I WANNA STICK to the plan

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik1-6-2012 11:31:32

Neneen, zeker geen uitzondering!
Hoewel ik van de mijne niet mag klagen...
Hij onderneemt zelf ook niets, maar als ik zijn mening (met aandrang wel) vraag, krijg ik die ook wel eerlijk en weet ik wat hij wil.
Maar uit zichzelf iets doen? Nope
Zelf aan iets denken of iets spontaan inbrengen? Nope
Echt luisteren als ik iets vertel? Als't hem goed uitkomt of ik hem "verplicht" nu even enkel te luisteren naar mij.
Maar ik merk wel, hoe nader de trouw komt, hoe meer hij luistert en zijn mening zegt! Hoewel ik deze altijd zelf moet vragen of zelf met de dingen afkomen want als het van hem afhangt, hebben we waarschijnlijk nog tijd genoeg voor alles en zouden de uitnodigingen bij wijze van spreken de week voor de trouw de deur uit gaan.
Maar hij begint er toch meer mee bezig te zijn. Bewijs hiervan:
Vorige week vertelde hij dat hij zijn eerste droom rond de trouw had.
Het was onze huwelijksdag en onze uitnodigingen waren nog niet verstuurd!

Ik veronderstel dat mannen er gewoon van uit gaan dat vrouwen al die dingen regelen. De mijne heeft dit nog als antwoord gegeven: maar alé de trouw plannen is toch iets waar vrouwen zo naar uitkijken en zo graag mee bezig zijn?
Ja das waar, maar de mening van de aanstaande is ook wel belangrijk!

En toch blijven we van hen houden en verlangen naar die ene dag waar wij officieel "de zijne" worden!

cindy
22-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 12:12:09

The same hier,alles is goed en we hebben nog héél veel tijd volgens hem,dat we allebei nog een paar keer op oefening zijn en hij bezig is met de opleiding voor een buitenlandse opdracht,vergeet hij wel

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik1-6-2012 12:27:42

Dag bruidjes,

Ik mag momenteel niet meer klagen. In het begin was het net hetzelfde en was alles goed en moest ik maar kiezen. Nu echter begint hij zelf al gaan te vragen van hoe gaan we dat doen en soms als ik nog aan het werken ben zegt hij van, zet je je dadelijk even bij mij aan tafel dat we nog de laatste dingen kunnen overlopen van de trouw.
Dus nog niet panikeren dames misschien komt dat bij jullie ook naarmate de dag dichter komt!

Groetjes Sophie

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 13:06:41

Ook hier heel herkenbaar!!

Groetjes!

Evelien

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik1-6-2012 13:10:25

Hier ook herkenbaar

An
9-6-2012
 Meld misbruik1-6-2012 20:18:52

Hier ook best wel herkenbaar. In het begin geraakte hij moeilijk in gang en nu maak ik een lijstje met de dingen die hij tegen een bepaalde datum moet doen en meestal heeft hij het dan wel gedaan.
Soms moet ik het eens een keer of twee vragen, maar bon dat wendt ook wel langs ene kant.

Typisch mannelijk zeker :)

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik1-6-2012 21:09:13

Heeel herkenbaar en bij ons betert het niet naarmate we dichter komen hoor.
Gisteren bij ons thuis wat overlopen wat er daar moet gebeuren, komen we thuis en zegt hij doodleuk: ge moet u zo niet opjagen. 't Is toch maar gewoon efkes, gauw iets eten..

Ja, hallloooo !

Ik was voor te ontploffen gister.
En dan mag ik volledig mijn goesting doen, krijg ik commentaar zeker.

Ach ja, dat betert dan weer wel hoor. 't blijft mijne toekomstige he

Al is het wel opvallend hoeveel reacties hierop komen.
Ben al blij dat ik (zeker) geen alleenstaand geval ben.
Succes nog allemaal!

stef
1-9-2012
 Meld misbruik2-6-2012 1:20:33

haha idd zeer herkenbaar

maar bij ons is het meer mijn vriendin, we hebben de laatste tijd zeer veel geregeld en ja dames ik heb meegeholpen en mijn mening gegeven. maar nu is het enkel nog de trou trouw trouw, niks anders meer pffft. tuurlijk de zenuwen komen op, en het komt allemaal dichterbij maar komaan. wist niet dat een trouw zoveel stress kon meebrengen, krijg zelfs de indruk dat het even op onze relatie begint te wegen. Worden jullie soms ook kribbig tegen elkaar zonder reden?

IK geef toe, zou graag meer willen doen, maar ik werk ongeveer een 60u per week als kok, dus ben maar weinig thuis. dat maakt het niet gemakkelijker op.

stephanie
13-4-2012
 Meld misbruik2-6-2012 14:33:14

haha, bij ons is het omgekeerd, ik denk altijd jaja we hebbe nog tijd terwijl dat hij aan het stresse is.
Maar het is me toch gelukt van de laatste week alles klaar te krijgen :-)

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik2-6-2012 22:50:29

Hier is alles nog veraf en nu al zo herkenbaar. Ik mag er gewoon nog nooit over praten. Enkele dingen moeten toch zeker een jaar op voorhand gebeuren?
Over 'het idee' praten en over 'de gasten' is toch niet zo abnormaal.
Vandaag naar La Sposa Outlet geweest, meteen maar de jurk meegenomen. Dan heb je zo veel zin om erover te praten, maar de avond is geëindigd met tranen: één koppigaard hier aan de computer, de andere boven in bed.
En dan denk ik: "En ik wil het er gewoon maar even over hebben..." Maar 'het' ontploft dan bijna, waardoor de goesting ook meer dan over is. Nu denk ik: "En ik zwijg erover tot hij erover begint..." Maar morgen piep ik weer anders.
Ik ga mijn best doen Wij hebben echt nog veel tijd! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...