TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Alessia
7-9-2012
|
1-6-2012 10:37:18
Zooooo herkenbaar! Ik had de idee rond de bedankjes helemaal uitgewerkt toen hij plots in de winkel zei dat hij het toch maar niets vond, ja duh! Nog een voorbeeld, ik dwing hem (anders doet in het niet) de gastenlijst na te kijken, hij moet alleen knikken ik lees het voor. Alles is in orde dus ik begin te verdelen. Nu was vorig weekend een vriendin van mij in de buurt dus zei ik tegen haar moeder dat ik ging langskomen voor de kaart. Amai, ik heb een preek gekregen waarom ik haar NIET mag uitnodigen. Ja hallo, dat is wel te laat hè manneke. Enz... Ik wordt er echt wel zot van maar zoals je zegt, blijven lachen en doen of het allemaal prima is haha. Ik wist echt niet dat een trouw plannen zoveel stress met zich meenam!
|
|
Sara
6-10-2012
|
1-6-2012 10:42:25
ik ga wijselijk geen commentaar geven maar gewoon heel hard knikken dat mijn nek pijn doet van herkenbaarheid.
|
|
Sarah
6-10-2012
|
1-6-2012 10:44:11
Haha... :) Thank God!! Ik dacht al dat ik er een speciaal geval had uitgekozen... :D
|
|
|
|
cindy
22-9-2012
|
1-6-2012 12:12:09
The same hier,alles is goed en we hebben nog héél veel tijd volgens hem,dat we allebei nog een paar keer op oefening zijn en hij bezig is met de opleiding voor een buitenlandse opdracht,vergeet hij wel
|
|
sophie
14-7-2012
|
1-6-2012 12:27:42
Dag bruidjes,
Ik mag momenteel niet meer klagen. In het begin was het net hetzelfde en was alles goed en moest ik maar kiezen. Nu echter begint hij zelf al gaan te vragen van hoe gaan we dat doen en soms als ik nog aan het werken ben zegt hij van, zet je je dadelijk even bij mij aan tafel dat we nog de laatste dingen kunnen overlopen van de trouw. Dus nog niet panikeren dames misschien komt dat bij jullie ook naarmate de dag dichter komt!
Groetjes Sophie
|
|
Evelien
1-9-2012
|
1-6-2012 13:06:41
Ook hier heel herkenbaar!!
Groetjes!
Evelien
|
|
Serena
31-8-2012
|
1-6-2012 13:10:25
Hier ook herkenbaar
|
|
An
9-6-2012
|
1-6-2012 20:18:52
Hier ook best wel herkenbaar. In het begin geraakte hij moeilijk in gang en nu maak ik een lijstje met de dingen die hij tegen een bepaalde datum moet doen en meestal heeft hij het dan wel gedaan. Soms moet ik het eens een keer of twee vragen, maar bon dat wendt ook wel langs ene kant.
Typisch mannelijk zeker :)
|
|
Janine
30-6-2012
|
1-6-2012 21:09:13
Heeel herkenbaar en bij ons betert het niet naarmate we dichter komen hoor. Gisteren bij ons thuis wat overlopen wat er daar moet gebeuren, komen we thuis en zegt hij doodleuk: ge moet u zo niet opjagen. 't Is toch maar gewoon efkes, gauw iets eten.. Ja, hallloooo ! Ik was voor te ontploffen gister. En dan mag ik volledig mijn goesting doen, krijg ik commentaar zeker. Ach ja, dat betert dan weer wel hoor. 't blijft mijne toekomstige he Al is het wel opvallend hoeveel reacties hierop komen. Ben al blij dat ik (zeker) geen alleenstaand geval ben. Succes nog allemaal!
|
|
stef
1-9-2012
|
2-6-2012 1:20:33
haha idd zeer herkenbaar
maar bij ons is het meer mijn vriendin, we hebben de laatste tijd zeer veel geregeld en ja dames ik heb meegeholpen en mijn mening gegeven. maar nu is het enkel nog de trou trouw trouw, niks anders meer pffft. tuurlijk de zenuwen komen op, en het komt allemaal dichterbij maar komaan. wist niet dat een trouw zoveel stress kon meebrengen, krijg zelfs de indruk dat het even op onze relatie begint te wegen. Worden jullie soms ook kribbig tegen elkaar zonder reden?
IK geef toe, zou graag meer willen doen, maar ik werk ongeveer een 60u per week als kok, dus ben maar weinig thuis. dat maakt het niet gemakkelijker op.
|
|
stephanie
13-4-2012
|
2-6-2012 14:33:14
haha, bij ons is het omgekeerd, ik denk altijd jaja we hebbe nog tijd terwijl dat hij aan het stresse is. Maar het is me toch gelukt van de laatste week alles klaar te krijgen :-)
|
|
Saartje
29-6-2013
|
2-6-2012 22:50:29
Hier is alles nog veraf en nu al zo herkenbaar. Ik mag er gewoon nog nooit over praten. Enkele dingen moeten toch zeker een jaar op voorhand gebeuren? Over 'het idee' praten en over 'de gasten' is toch niet zo abnormaal. Vandaag naar La Sposa Outlet geweest, meteen maar de jurk meegenomen. Dan heb je zo veel zin om erover te praten, maar de avond is geëindigd met tranen: één koppigaard hier aan de computer, de andere boven in bed. En dan denk ik: "En ik wil het er gewoon maar even over hebben..." Maar 'het' ontploft dan bijna, waardoor de goesting ook meer dan over is. Nu denk ik: "En ik zwijg erover tot hij erover begint..." Maar morgen piep ik weer anders. Ik ga mijn best doen Wij hebben echt nog veel tijd! :)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|