Terug naar overzicht
bij ons zijn het zwaantjes en kleuren . De zwaantjes komen voor op de uitnodiging -misboekje + gedicht-tafelplaatsing-pluimpjes boeket en ringkussen-miss bedankje als ik iets passend vind ik heb die zwaantjes op mijn bil als tatoo dus ook een beetje inside joke maar vooral het symbolisch blijft altijd bij de zelfste partner hoever die ook wegvliegt keert altijd weerder. goh als julie een kindje hebben verloren vind ik de symboliek van vlindertjes toch mooi je kunt een gedichtje in de mis laten voor dragen , een vlindertje (broche of hangertje ) later verwerken in je boeket , hier en daar een vlindertje laten passeren , bruidmeisjes kunnen vlinderhaarspeldjes hebben of een vlinderjurk . tafelzetting of naamkaartjes kunnen vlinderszijn . ook al eens gezien in de kerk hadden ze ipv bloemen van die reuze zijde vlinders aan de kerk stoelen gehangen je kunt die vinden voor een appel en een ei in de action . ipv ringkussen een corsage met een vlinder aan de kindjes met elk een ring aan vast . vlinderconfettie of zelfs echte vlinders kan ook . een vlinder gastboek die nadien een mooi kunstwerk is voor thuis http://www.etsy.com/listing/53454311/float-like-a-butte... zoiets dus
ik vind dit ook veel mooier om een thema te hebben met een betekenis.Je kan de kids ook kleine vlindertjes of sterretjes laten strooien in de kerk ipv rozenblaadjes. (je kan een aparaatje kopen in ava om deze uit te drukken en kost max 5euro)veel succes!
Dankjewel voor jullie tips...Zelf hebben we al een uitnodiging gekozen waarop 2 vlindertjes staan... Alleen de tips voor in de dienst ontbraken nog... Wel leuke ideetjes nu...