TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veroniek
|
25-8-2006 16:05:53
aiai wat een fouten heb ik getypt! Ben beschaamd, zal van het contentement zijn...
Ze had dat dus geregeld als verassing en haar vriendin woont in Turkije. En in de vierde alinea ben ik m'n t vergeten... SORRY!
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
Liesbeth
15-7-2006
|
25-8-2006 16:15:49
Hoihoi!
Super voor jou, en heel lief van je mama! Hebben ze in Turkije dan mooiere of andere bruidsjurken dan hier, heb er nog nooit van gehoord eigenlijk...
Groetjes en nog veel succes!
Liesbeth 15/07/06
|
|
Veroniek
|
25-8-2006 16:43:03
Hoi Liesbeth
Ik zou het zelf niet weten! Ben nog nooit naar Turkije geweest, dus weet niet aan wat ik me moet verwachten (kan best tegenvallen qua kledij)... Best wel spannend! En als het tegenvalt, heb ik nog tijd om hier iets te kopen...
Mijn moeder ging naar Turkije, eind dit jaar of begin volgend jaar en ze betaald onze reis om mee te gaan... Als we geen trouwkleed en ringen vinden, hebben we toch een reisje gehad... Want we zijn beiden nog niet in Istanbul geweest.
|
|
Marlies
20-12-2007
|
25-8-2006 16:59:07
<hey Wij zijn een paar jaar geleden in turkeije geweest. In istanbul hebben ze echter superveel winkels met bruidsmode. Ze hebben er in elk geval veel meer winkels dan bij ons. Als jij eerder een sprookjesachtige kleedje zoekt, ga je daar zeker je gading vinden. Succes in elk geval ;)
|
|
Mireille
1-9-2006
|
25-8-2006 18:59:47
Goh zeg, wat lief van je mama !! Echt schattig. Laat daarna eens weten of je nu in Turkye je jurk vind... Maar wat ik me dan afvraag...ga je dan telkens terug naar daar voor te passen of hoe ga je dat doen????
Groetjes Mireille 01-09-2006
|
|
Sissi
26-5-2007
|
25-8-2006 19:21:31
Hey Veroniek,
Echt tof van hun. Ik wil je vreugde niet bederven maar ik stel me dezelfde vraag als Mireille. Hoe zit dat met het passen van je kleed? Ofwel moet je zeker zijn dat het van de eerste keer goed is, maar wat als je zou vermageren of dikker worden? Het lijkt me toch nogal riskant.
In ieder geval succes met je zoektocht!
Groetjes, Sissi
|
|
Tineke
18-8-2007
|
28-8-2006 10:05:16
Hoi Veroniek,
Wat een leuke verrassing hé. Ze hebben daar idd veel bruidskledij, ook dezelfde merken als bij ons die helaas evenveel kosten daar, maar ik denk dat ze er ook mooie merkloze modelletjes hebben. Ik ga zelf misschien ook m'n kleedje in Turkije kopen (m'n verloofde komt uit Turkije). Ik vroeg me ook af wat te doen met de aanpassingen maar ik denk dat er wel genoeg naaisters hier in België zijn die je kleedje zouden kunnen aanpassen.
Pas wel op dat je geen invoerrechten en BTW moet betalen op de waarde van je kleedje. Dit is in principe verplicht voor aankopen van meer dan +/- 200 eur (maar als ze je valies niet controleren tja..). Ik kan je nog een tip mailen als je wil... Laat ons weten of je daar je droomkleedje hebt gevonden!
Groetjes,
Tineke
|
|
Veroniek
|
28-8-2006 16:47:13
Hoi allen
Sorry dat ik zo laat reageer op jullie berichtjes, maar kon dit weekend niet op de PC!
Qua passen is dat in Turkije blijkbaar helemaal anders dan hier (wist mijn moeder haar vriendin te vertellen). Daar koop je je trouwkleed onmiddellijk. Dus je kiest je kleed, ze passen het aan en je neemt het mee. Als er eventueel iets moet aan veranderen (maar ik zit al 3 jaar op hetzelfde gewicht, maar je zal nooit anders zien natuurlijk!) zal ik hier misschien iemand vinden die dat kan hé!
Mijn toekomstige schoonmoeder kan héél goed naaien (ze heeft het trouwkleed van mijn toekomstige schoonzus gemaakt) dus misschien zou ik het haar dan kunnen vragen hé! ;o)
Van die invoerrechten dat wist ik niet... We zullen dan maar zien hé, of misschien vind ik er wel iets op... (doe ik het aan om naar huis te vliegen HAHAHA) En hoeveel zou dat ongeveer kosten?
Tineke je mag gerust tips doormailen als je wil. Mijn emailadres vserraes@telenet.be.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|