Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen zijn klaar + optie voor honeymoon!

1-6-2012 10:46:02
Hallo allemaal,

Gisteren de uitnodigingen gaan ophalen...ze zijn GE-WEL-DIG!!
Mijn liefje is tijdens gans de voorbereidingsperiode vrij 'koel' gebleven...maar sinds hij de uitnodigingen gisteren in zijn handen heeft gekregen, is hij helemaal losgeslagen :-) haha!!
De wedding-fever is dus besmettelijk :-) ik lijd er al een tijdje aan...!!!
De preview op de laptop zag er natuurlijk ook al super uit...maar zo gedrukt, is het helemaal écht! :-)

Vanochtend ook al een optie genomen voor onze huwelijksreis bij Globe Travel in Hulst:

Kaapverdische - eiland Sal - hotel RIU Funana - 13 dagen vanaf 16 september

We hebben een optie genomen om zeker te zijn van vluchten...volgende week gaan we naar Hulst en kunnen we definitief bevestigen! Joepie!!

groetjes

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 22 | Gelezen: 1038

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik1-6-2012 10:53:41

Hooo zo leuk!
Geniet van de kriebels! En van de kriebels van je ventje ;-)

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 11:20:49

Keileuk Sandra,de uitnodigingen zagen er idd al heel leuk uit in preview en als het "echte" werk dan nog mooier is dan verwacht...geweldig!!

En wat een leuke vooruitzichten voor jullie huwelijksreis,stiekem beetje jaloers want voor ons zit er zo'n droomreis niet in wegens bouw en 2 kids die we nooit 10 dagen ergens kunnen brengen tijdens het schooljaar MAAR ik gun het jullie van harte hoor,is een beetje gezonde jaloezie hé

Geniet nog na van de mooie resultaten van jullie uitnodigingen en een fijn weekend!!

Groetjes,
Nancy

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 11:42:52

@ Joyce: ja, eindelijk heeft hij ook de wedding kriebels te pakken :-) hehe...of zou het de stress zijn die begint op te komen bij hem?

@ Nancy: Ja, ze zijn echt goed...mijne toekomstige was er niet echt mee bezig geweest, maar was heel aangenaam verrast dat ze zo goed zijn :-)!
Vanavond krijgen mijn ouders de uitnodiging al...benieuwd naar hun reactie!
Bedankt...ik ben blij dat we toch deze reis nog gaan maken, gezien we nadien toch ook een huisje gaan kopen/verbouwen...dus extra genieten voor de komende jaren :-)!
Voor jou ook een fijn weekend!
Trouwens - goed geshopt in Budapest???

groetjes

ruth
15-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 12:00:09

Hey Sandra,

leuk!!!

heb je de uitnodigingen ook digitaal? Ik zou wel eens willen neuzen :)
De onze zijn ongeveer ontworpen, als de proef ook zo mooi is, kunnen ze snel gedrukt worden!

Wij hadden Kaapverdie mss ook als bestemming in gedachte, maar het wordt wss Mexico.

Groetjes

Ruth

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 12:00:48

Ooh,da's spannend,de eerste echte reacties...

Jaaaaaaaaaaaaaa,goed geshopt in Boedapest,wel niks speciaal gevonden voor de trouw maar het was de moeite hoor,moest bijna bijbetalen voor overgewicht valies

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 12:13:30

@ Ruth: mag ik je mailadres, zal het pdf'je van de preview is doormailen dan ;-)

@ Nancy: ja, spannnennnnd!!! :-)
Ola...en dat is veel é...is dat geen 25€ per kilo? :-) haha...goed geshopt dus!

ruth
15-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 12:32:58

ruths@hotmail.com, doe het nog maar op deze :) merci!

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik1-6-2012 12:58:17

Leuk zeg, alweer dingen om af te vinken :-) Wij hebben onze uitnodigingen ook al, maar we wachten nu nog op de enveloppen! We hebben ze via een aparte website besteld :-)

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik1-6-2012 13:04:25

zo leuk al die kriebels en vlinders!
Geniet ervan hé:-) Je gaat het nog missen:-)

Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 14:12:02

Hey Sandra!

Wat leuk dat je man to be ook de wedding fever heeft hihi
Wil je je uitnodigingen ook naar mij doormailen?
Ik zit hier nog een beetje in de knoei!
Veel groetjes en genieten maar!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 14:25:17

Inderdaad, ik ga die voorbereidingen wel missen na de grote dag :-)!

@Stephanie: mag ik even je mailadres?

Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 16:05:52

sstephaniee@hotmail.com

Bedankt!

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 19:57:55

Een besmettelijk weddingfever!! leuk!
mijn vent is nog altijd de kalmte zelve hoor, zal wel zo blijven denk ik, hem kennende. misschien de dag ervoor. maar voor de voorbereiding maakt hij zich niet druk..

En de uitnodigingen, tgoh, zo wordt het toch nog echter é, eens het op papier staat en je dat in je handen hebt.... spannend hé!

ook de honeymoon, amai, dat zijn 2 kleppers ineens hé!
wij wilden origineel naar New York... maar eum, dat was toch ver boven ons budget hoor, dus is het Malta geworden. zag er ook mooi uit, had hele goeie commentaren en viel netjes binnen budget

Ik denk dat wij allemaal in een zwart gat gaan vallen eens we getrouwd zijn, haha, niet meer zoeken, plannen, je dingen afvragen, nadenken over vanalles en nog wat, dingen opzoeken, vergelijken, ...
ik denk dat ik toch dit forum ga blijven volgen, for old times sake... haha!

groetjes!
en ik benieuwd wat iedereen van je uitnodigingen vindt. wanneer stuur je ze op? is dat volgens de "ongeschreven regels" geen 6 weken voor de trouwdatum? of heb ik dat nu verkeerd voor?

Kristien
1-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 22:08:42

'Wedding-fever' is vanaf nu mijn lievelingswoord :p

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik2-6-2012 21:47:16

@ Vicky: ik ga volgende week aan de enveloppen beginnen...misschien toch maar schrijven :-) dus ten laatste 15 juni zullen ze op de post gaan denk ik...We vragen om te bevestigen voor 1 augustus, dus dan hebben de mensen anderhalve maand tijd. Met de zomervakantie enz, kan je beter op veilig spelen :-). En we moeten bij de traiteur ook bevestigen tegen 15 augustus...hebben we nog een beetje speling van 2 weken.
Gisteren al 2 uitnodigingen overhandigd en de reacties waren positief! Strak, maar goed :-) helemaal wat we voor ogen hadden!

Leen
16-2-2013
 Meld misbruik3-6-2012 16:52:17

Ik ben ook nog hopeloos op zoek naar inspiratie voor de uitnodiging! Kan je mij ook ene mailtje sturen? lenevc@hotmail.com

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-6-2012 8:41:27

you've got mail!

ruth
15-9-2012
 Meld misbruik8-6-2012 13:04:32

Sandra,

merci voor je mailtje, ziet er leuk uit :)
onze is ondertussen in proefdruk normaal gezien :)

groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-6-2012 13:10:49

Mercikes :-)
Oh, spannend...is echt leuk om de uitnodiging zo écht in je handen te hebben!

groetjes!

Karen
1-6-2013
 Meld misbruik11-7-2012 15:55:16

Hoi Sandra,

Zou je mij je uitnodiging ook eens een keertje willen doormailen?
Na jouw enthousiaste verslagje (en omdat ik nog ideeën moet opdoen) ben ik wel benieuwd..
Groetjes,
Karen
karenbloemen830@hotmail.com

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik11-7-2012 17:41:10

mailtje is onderweg ;-)!

Sara
15-6-2013
 Meld misbruik20-11-2012 12:38:18

Hey Sandra, zou het mogelijk zijn om mij ook eens je uitnodigingen door te sturen? Wij kunnen nog altijd ideetjes gebruiken;-) Bedankt!
sara_hoste@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...