Nu Online
Momenteel zijn er 385 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 1 jaartje!!!!!

1-6-2012 12:12:08
Woehoe, hieronder staat de teller op 364 dagen, het laatste jaar is ingegaan .
Ben al de hele dag aan het rondlopen met ne grote smile op mijn gezicht!
Als ik er even bij stilsta, denken wat zijn we achter een jaar aan het doen op dit moment...
Het antwoord nu is: de suite aan het begroeten in ons huisje.

Nu is het (gelukkig) ook stillekes tijd om aan alles te beginnen, zalig gewoon, ik kijk er ongelofelijk hard naar uit!
Aan alle trouwertjes van vandaag (en morgen natuurlijk) Veel succes en geniet ervan!

Groetjes een heel gelukkig bruidje-to-be

Evy
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 536

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik1-6-2012 12:28:02

Hey Evy

Ik herinner me ook nog heel goed die dag dat de teller bij mij op 364 dagen stond! Ik was toch ook HAPPY HAPPY HAPPY :-) En kijk nu... met nog 28 dagen op de teller is dat hele jaar SUPERSNEL voorbijgevlogen!

Geniet van alle voorbereidingen!

Knuffel
Melissa

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 12:29:27

Hoi Evy,

Belangrijke aftel mijlpaal :-)!
Geloof me...het gaat snel snel snel...:-) dus geniet van alle voorbereidingen!

groetjes en veel plezier!

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik1-6-2012 12:41:25

Bij mij nog een weekje voor die mijlpaal, dat die er maar gauw is! :-D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...