Nu Online
Momenteel zijn er 377 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat vinden jullie hiervan??

1-6-2012 12:21:46
Ben gisteren op zoek geweest achter kleine flesjes voor iets in te doen, het was de bedoeling om jeneverflesjes te kopen of zo, maar ben dus bij iets anders uitgekomen en vind dit persoonlijk iets beter. Wat denken jullie. op de verpakking moeten jullie niet te nauw letten want da kan beter he en zou ook kiezen voor een mooier lintje!!

alle tips zijn welkom

groetjes
heidi

heidi
10-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 535

heidi
10-7-2012
 Meld misbruik1-6-2012 12:26:11

verdorie kan de foto niet plaatsen, als het iemand wil zien, wil ik het gerust mailen.

doei

heidi
10-7-2012

tamara 7/9/2012

Meld misbruik1-6-2012 12:29:12

ik zou nog kiezen om wat vulling
vb gekleurd zand en dan het theelichtje erop zetten

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 12:34:17

Hey, ik zou het ook opvullen met bv. gekleurd zand en dan een gekleurd strikje erond doen. Ik zou persoonlijk het plastiek eraf laten...

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik1-6-2012 13:03:29

Ja, hier ook wat kleur geven met gekleurd zand onder en wat rafia rond of zo.
Veel succes!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 13:16:27

of een gekleurd kaarsje of meer een cilinder kaarsje kun je goedkoop in ikea kopen vult ook direct meer

heidi
10-7-2012
 Meld misbruik1-6-2012 13:33:47

hallo, al bedankt voor de leuke tips, had ook gedacht om met gekleurd (onze kleuren zijn wit en zwart) zand te werken, maar dat van een gekleurd kaarsje of cilinderkaarsje vind ik ook wel leuk, zal ne keer op zoek gaan; we gaan toch morgen naar de ikea, dus zal mijn ogen de kost geven :-)

Maar het glaasje op zich is toch al goedgekeurd he, da is ook al iets. Op zich toch een leuk iets om te krijgen.

doei

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...