Terug naar overzicht
verdorie kan de foto niet plaatsen, als het iemand wil zien, wil ik het gerust mailen.doei
https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=4165012448584&set=a.1825214355094.258304.1382314969&type=1&theaterofwel via deze link kunnen jullie het ook zien.
ik zou nog kiezen om wat vullingvb gekleurd zand en dan het theelichtje erop zetten
Hey, ik zou het ook opvullen met bv. gekleurd zand en dan een gekleurd strikje erond doen. Ik zou persoonlijk het plastiek eraf laten...
Ja, hier ook wat kleur geven met gekleurd zand onder en wat rafia rond of zo.Veel succes!
of een gekleurd kaarsje of meer een cilinder kaarsje kun je goedkoop in ikea kopen vult ook direct meer
hallo, al bedankt voor de leuke tips, had ook gedacht om met gekleurd (onze kleuren zijn wit en zwart) zand te werken, maar dat van een gekleurd kaarsje of cilinderkaarsje vind ik ook wel leuk, zal ne keer op zoek gaan; we gaan toch morgen naar de ikea, dus zal mijn ogen de kost geven :-)Maar het glaasje op zich is toch al goedgekeurd he, da is ook al iets. Op zich toch een leuk iets om te krijgen.doei