Terug naar overzicht
Hier is er ons gevraagd geweest om het te laten staan :-).In de meeste kerken wordt dit toch wel gevraagd, dus best eens navragen bij de pastoor.Groetjes!Evelien
Wij mogen dit ook niet terug meenemen... Moet in de kerk blijven...
Bij ons blijft het ook in de kerk.
Wij trouwen niet voor de kerk, maar onlangs naar een trouw geweest in de kerk en die mensen moesten ook al hun bloemen laten staan. 'k Vond dat eerlijkgezegd 'not done'.Groetjes
hey,wij zijn wel niet voor de kerk getrouwd maar ik weet wel dat het idd de gewoonte is dat het altaarstuk aan de kerk "geschonken" wordtgroetjes
Hey,Wij hebben ook de bloemetjes laten staan... en later de stukken (omdat houten sierstukken waren die konden er gebruiken) gaan halen.meestal wordt het verwacht dat je deze laat staan.Groetjes Ellen
Wij hebben het meegenomen voor op de ere tafel te zetten. Bij ons in de kerk zijden ze zelf dat ze dat niet kunnen eisen, zeker niet als je al 250euro betaalt. Wij hebben dan wel uit respect een bloemstuk laten maken om voor het blok te zetten waar de micro staat(weet de naam niet juist). Maar toen de vrienden van ons in de zaal aankwamen met het altaarstuk hadden ze het andere ook bij. Ze moesten het meenemen, daar konden ze niets mee doen zijden ze. Aleé lap dacht ik!!
Bij ons komen er nog 2 andere koppels achter ons, en de priester zei zelf om de bloemen gewoon mee te nemen. We gaan het altaarstuk in de zaal zetten.grtz
Dank je wel voor jullie reacties!Ik denk ook dat ik het ga laten staan dan.veel groetjes
Hoi, wij hebben geen klassiek altaarstuk, maar ik ga soort vazen voor het altaar laten zetten. Deze krijgen we achteraf terug mee (en 2 daarvan schenken we aan de mama's).Ik heb wel nog'n stuk laten maken voor aan de lezenaar, iets simpel en dat mag dan wel blijven.Vind het beetje veel om, buiten de 250€, ook nog eens een duur bloemstuk te laten staan in de kerk.