Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp nodig van creatieve bruidjes...met...

1-6-2012 15:02:05
een passie voor schrijven :)

Ik zit met het volgende:
Bij het regelen van onze ondertrouw kregen we een vragenlijstje mee van de gemeente, dat de ambtenaar als 'leidraad' gebruikt om het geheel een beetje aan elkaar te breien...
Vraagjes zoals 'Hoe hebben jullie elkaar leren kennen' enz...

Nu het vraagje "Wij hebben besloten om te trouwen omdat..." kan ik moeilijk beantwoorden :)

Ja ok, wij zien elkaar graag, ware liefde, véél passie, héél véél plezier, het klikte onmiddelijk, onafscheidelijk duo, enz.. Onze beslissing om te trouwen kwam ook heel impulsief, na 3 maand , op een valentijnsweekendje in Siena (Italië), ok, mijn ventje had het wel voorbereid natuurlijk, maar voor mij kwam het totaal onverwacht! Kortom..stof genoeg om te schrijven...
MAAR...Hoe giet je dat allemaal in één mooi vloeiend tekstje?? :)
Iemand die iets wil proberen??? Ik zou zooooo dankbaar zijn :)

Melissa
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 668

tine
14-8-2010
 Meld misbruik1-6-2012 15:16:05

stuur me die gegevens een soor via mail melissa, ik heb al meer gedichten ed gemaakt, ik wil je wel helpen. je hebt men mail he

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik2-6-2012 11:18:43

Super! Thx Tine!
By the way, ik kom in de komende week eens langs met die doos enzo e, ik zal je wel nog laten weten wanneer precies ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...