Nu Online
Momenteel zijn er 517 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help

1-6-2012 21:46:05
gans ons huwelijk staat in het teken van Elvis, alles is bijna geregeld wij trouwen binnen 6 weken, nu denken wij er plotseling aan dat wij geen enkel goed idee hebben om onze trouwringen te presenteren op het stadhuis, in het teken van Elvis, iemand een idee dank bij voorbaat, want hiervoor hebben wij beiden geen inspiratie

rosette
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 778

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik1-6-2012 22:06:55

een rode sjaal met 2 lintjes aan waar de ringen aanhangen? misschien beetje cliche

Yves

Meld misbruik1-6-2012 22:10:19

Beste Rosette,

Misschien op le moment supreme een imitatorelvis laten binnenkomen en aan de gitaar 2 ringen....
of een kindje met gitaar...

Vriendelijke groeten,
Yves

www.yvescollin.be

mona
27-7-2013
 Meld misbruik1-6-2012 22:43:03

Misschien zo'n kleine Elvis die je op het dashboard van je auto kan zetten met aan elke hand een ring?

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik2-6-2012 9:15:27

De ringen met een lintje vastmaken aan een cd'tje of plaatje van Elvis? En dan liefst een met een toepasselijke titel (Love me tender of zo)?

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik2-6-2012 15:29:23

ik dacht ook meteen aan het idee van Mona :o)
Monteer die op een plankje (of op een CD, gewoon een lege, slechte)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...