Nu Online
Momenteel zijn er 379 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

even mijn hart luchten

2-6-2012 9:06:15
hallo,
gisteren eens bij mijn ouders langsgeweest en uiteindelijk zijn we over de trouw begonnen!!
Moest tot na de communie wachten om aan bepaalde mensen een uitnodiging te geven (waarom weet ik niet!!)
Gisteren er dus over begonnen en ja nu mocht ik die mensen wel vragen, op het feest, tijdens ons gesprek zijn we dan ook over andere dingen begonnen, dat mijn ventje liegt en zo van die dingen en ja ze zijn er rotsvast van overtuigd, maar ik weet da die dingen waar zijn wat hij zegt want ja ik leef tenslotte altijd met hem samen he!! en zij niet, ze moeten er compleet niks van hebben. Aan mij vragen ze waarom hij niet spreekt tegen hen, maar toen ze hem vorige week een hand gaven op de communiefeest trokken ze allebei een gezicht die op donderen stond en toen ik hen da gisteren zei was het genen waar!! zij zijn in hun recht en wij (vooral mijn ventje) zijn fout!! pfffffffffff

Het grootste toppunt is dat ze niet eens naar de trouw komen, wij trouwen op een di en we geven het feest op za. de za willen ze wel komen maar niet naar de trouw, want het is dan te werken, mijn moeder is alle dagen thuis en mijn pa is zelfstandigen, begrijpen wie begijpen kan. En wat nog meer, ze willen da ik nog 2 koppels bij vraag op de feest. ik versta het niet zenne!!
Heb er deze nacht geen oog van dichtgedaan, echt niet, heb het nog niet durven zeggen aan mijn ventje dus ja,.....

een heel triestig bruidje!!

heidi
10-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 699

tine
14-8-2010
 Meld misbruik2-6-2012 9:23:23

als ze zo doen zou ik gewoon zeggen dat ze je ouders zijn, en je toch wel verwacht dat ze ook op dinsdag komen. als ze dan niet komen, zouden ze voor mij op zaterdag ook niet hoeven te komen.
en twee koppels bij vragen? vrienden van hen dan ofzo? betalen zij die dan?

heidi
10-7-2012
 Meld misbruik2-6-2012 9:25:48

@ Tine: ja het zijn vrienden van hen, en neen zij betalen niks, wij betalen alles zelf, zit echt met mezelf in de knoop, pff

tash
21-9-2013
 Meld misbruik2-6-2012 9:41:23

ik kan hierin misschien cru overkomen, maar ookal zijn het je ouders, als ze niet achter jullie relatie staan en zo een standpunt innemen tov je toekomstige echtgenoot, dan kwamen ze bij mij niet.
Hier is ook onenigheid in de familie en deze mensen zijn dus niet uitgenodigd. Als ze niet als een blok achter ons kunnen staan, dan hoeven ze op "onze" dag ook niet de schijn hoog te houden of er te komen staan met een uitgestreken gezicht.
Het is natuurlijk niet fijn voor jullie, maar het is jullie toekomst en "jullie" dag.

tine
14-8-2010
 Meld misbruik2-6-2012 11:09:55

ik zou in dat geval zeggen dat je die mensen er niet bij hoeft te hebben.
het is jullie huwelijk, jullie dag, en als je ouders zelfs de moeite niet willen doen om op dinsdag te komen en gewoon vriendelijk doen naar jouw man toe, sorry maar waarom zou je hen dan een plezier doen om die mensen uit te nodigen die zij erbij willen?
ik had met men ouders ook geen goede band, vanalles gebeurd, de bom is gebarsten toen ik hen niet op men huwelijk heb uitgenodigd, sindsdien alle contact verbroken en ik voel me daar heel gelukkig mee. er is echt een last van men schouders gevallen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...