Terug naar overzicht
als ze zo doen zou ik gewoon zeggen dat ze je ouders zijn, en je toch wel verwacht dat ze ook op dinsdag komen. als ze dan niet komen, zouden ze voor mij op zaterdag ook niet hoeven te komen. en twee koppels bij vragen? vrienden van hen dan ofzo? betalen zij die dan?
@ Tine: ja het zijn vrienden van hen, en neen zij betalen niks, wij betalen alles zelf, zit echt met mezelf in de knoop, pff
ik kan hierin misschien cru overkomen, maar ookal zijn het je ouders, als ze niet achter jullie relatie staan en zo een standpunt innemen tov je toekomstige echtgenoot, dan kwamen ze bij mij niet.Hier is ook onenigheid in de familie en deze mensen zijn dus niet uitgenodigd. Als ze niet als een blok achter ons kunnen staan, dan hoeven ze op "onze" dag ook niet de schijn hoog te houden of er te komen staan met een uitgestreken gezicht.Het is natuurlijk niet fijn voor jullie, maar het is jullie toekomst en "jullie" dag.
ik zou in dat geval zeggen dat je die mensen er niet bij hoeft te hebben.het is jullie huwelijk, jullie dag, en als je ouders zelfs de moeite niet willen doen om op dinsdag te komen en gewoon vriendelijk doen naar jouw man toe, sorry maar waarom zou je hen dan een plezier doen om die mensen uit te nodigen die zij erbij willen? ik had met men ouders ook geen goede band, vanalles gebeurd, de bom is gebarsten toen ik hen niet op men huwelijk heb uitgenodigd, sindsdien alle contact verbroken en ik voel me daar heel gelukkig mee. er is echt een last van men schouders gevallen.