Terug naar overzicht
Hey,Ik heb van 2 koppels al eens een uitnodiging gehad van bij Meander. Dat zie je er gewoon aan. Zo origineel. Die springen er echt uit. Het is een bloemenwinkel in Lede en ik heb daar al originele bloemstukjes gehaald. Zelf heb ik nog geen ervaring met de manier van werken voor de uitnodigingen. Laatst heb ik de prijs aan iemand gevraagd en dat was 600 e voor 180 uitnodigingen. Het hing wel af van het soort papier enz.Groetjes,Sissi
Hallo,Wij hebben onze uitnodigingen daar laten ontwerpen en zijn heel tevreden. De reacties waren geweldig!Groetjes,Inge30/09/06
Hallo, Wij hebben onze bedankingen daar laten maken. Het is een theelichtje met daarond witte kiezeltjes en schelpjes in een organza zakje, gesloten met een sierspeld en daaraan een kaartje. We zijn heel tevreden over het resultaat. Indien ik vooraf geweten had dat ze daar ook uitnodigingen ontwerpen, had ik niet getwijfeld.Mariet is tevens enorm vriendelijk en behulpzaam, wat niet onbelangrijk is!GroetjesMieke16/09/06
Wij zijn gisteren geweest om onze uitnodiging te laten maken, op aangeven van een vriendin die er haar geboortekaartjes heeft laten maken (nu trouwens ons bruidskindje).Ze zijn er heel vriendelijk en begaan met hun klant en ik heb nog geen gelijke vonden in Gent en grote omgeving...Ze gaan wel gans de maand september met vakantie!!